tisdag 12 april 2011

Paket!

20 kommentarer:

  1. TACK!!! Vad var det i paketet`????

    SvaraRadera
  2. haha nej, tycker bara att hon är så dum. man är inte pedagogisk lärare om man säger så!
    jo min dag har varit helt ok. :) ska skriva om den snart. har inte skrivit alls idag. varit upptagen hela dagen typ.. xD själv?

    SvaraRadera
  3. Jag har nog snöat in på äldre och romantiska modeserier :) Fast det är ju inget fel med det! Mer romantiskt mode åt folket!
    Ja, det suger. Men jag tror och hoppas att det känns bättre idag iaf.
    Hoppas du är frisk också! :)

    SvaraRadera
  4. Jøss vad du får hem paket! Rena julafton hos dig ju ;) Är du frisk som en fisk nu då? :)

    sv; ja den goodiebagen var inte illa faktiskt :) För en gångs skull så var den rätt vettig :)

    SvaraRadera
  5. nej idag har de inte varit soligt :/ har du haft sol idag ?

    SvaraRadera
  6. svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)
    kram

    SvaraRadera
  7. Skönt du börjar må bättre, kanske pigga paketen upp dig ?=)

    SvaraRadera
  8. Paket tycker vi om! :)

    SVAR: Fina vänner ska man ta vara på.

    SvaraRadera
  9. Vad spännande med paket :)
    Vad var det i CDON paketet då? :)

    SvaraRadera
  10. sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

    SvaraRadera
  11. hej! nu har jag utsett dagens blogg, kika in och se om det blev du. Om det inte blev du kan du anmäla dig igen i samma inlägg!
    Jag är hemskt ledsen att jag inte kan ge alla en vinst, för det vill jag! men det är bara att köra på, en dag är lyckan din! =) men kika in och kolla, för vem vet om det var din tur idag..?

    SvaraRadera
  12. Ooh,paket är alltid roligt!

    SvaraRadera
  13. Sv: Ska du inte ta upp ridningen igen?

    SvaraRadera
  14. Spännande med paket! :-)
    Ha en fin onsdag!
    / kram Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails