onsdag 13 april 2011

Vintagemässan 2011

I helgen är det dags för året Vintagemässa och i år så håller man till på Münchenbryggeriet i Stockholm.

Öppettider: 

Lördag 12:00-20:00
Söndag: 12:00-18:00

Inträdet kostar 80 kr.

Vill du läsa mer om Vintagemässan så kan du göra det här.

This year Vintagemässan (an exhibit with vintage clothes and accessories from Vintage stores and private collectors and of course you can buy clothes as well) will be hold at Münchenbrygeriet in Stockholm. Vintagemässan is open Saturday and Sunday and a ticket to get in costs 80 SEK.

17 kommentarer:

  1. att man ska bo så långt från sthlm då.

    SvaraRadera
  2. Jag har valt att gå vidare till Wordpress och egen domän så jag hoppas du fortsätter följa min väg mot målvikten :)

    SvaraRadera
  3. önskar ibland att jag bodde i den kungliga hufvudstaden!

    SvaraRadera
  4. åh, låter hur kul som helst! Synd att det är fel stad!

    SvaraRadera
  5. Ja visst blir man, längesedan man fick paket :)

    SvaraRadera
  6. Ja, bra men lite annorlunda :)
    Åh, jag också gå på Vintagemässan...! Men så bor man inte i Sthlm :/

    SvaraRadera
  7. Sv: Haha nä, men det är då man inser att man börjar bli gammal. ;P

    Okej, inte tid att börja på ridskola heller?

    SvaraRadera
  8. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/onsdagens-vinnare-ny-omgang-1.html
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Vad händer ikväll då?=)

    SvaraRadera
  10. Nu så skriver jag från den nya :)

    SvaraRadera
  11. Ja jag är nöjd, nu kan man iaf gå in och stå och välja kläder :)!
    Å Zumba wii, nu vill jag verkligen ha wii ;)
    Vad var de i de andra paketen :)?
    Hur mår du idag då :?

    SvaraRadera
  12. Ny tävling i bloggen! Var gärna med ifall det är något för dig :) http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-fint-halsband.html#comment

    SvaraRadera
  13. Den hade jag jättegärna gått på :)

    SvaraRadera
  14. Åååååå detta hade varit något för mig, men så långt bort...*snyft* Kramar o hoppas din dag har varit fin

    SvaraRadera
  15. Svar: Tack vad gullig du e!

    Den mässan hade jag velat gå på!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails