måndag 11 april 2011

Fick en söt reklam tisha

I fredags landade denna t-shirt från Blingit.se i min brevlåda. Riktigt söt reklam t-shirt faktiskt så den muntrade iallafall upp lite. Avskyr att vara sjuk. Kom en paketavi också men det paketet har jag inte orkat hämta än funderar på att övertala min man till att muntra upp sin förkylda fru lite genom att hämta det.




This tee from Blingit.se ended up in my mailbox this friday. Actually quite cute for a PR- tee so that cheered me up a little. Hate being sick. Got a message that I have a package to pick up at the post office as well but I haven't had the strength to pick it yet. I'm thinking about asking my husband to pick it up to cheer up his wife a little now that she's home with a cold.

14 kommentarer:

  1. det förstår jag :( inte kul att vara sjuk.
    Det är ganska bra med mig också, lite ont i huvudet och sådär bara.

    SvaraRadera
  2. skicka mannen på att hämta't de tycker jag. ^^

    SvaraRadera
  3. Usch vad trist att vara förkyld! Krya på dig snabbt..

    ja jag gjorde några bra fynd där.

    SvaraRadera
  4. söt reklam!:)

    verkligen..speciellt när det handlar om någon man tycker om :(

    SvaraRadera
  5. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/mandagens-vinnare-ny-omgang-1.html
    KRAM

    SvaraRadera
  6. roligt .) aldrig fel att få hem saker.

    SvaraRadera
  7. söta du krya nu på dig...kram

    SvaraRadera
  8. Är asjävla sjuk! Feber, halsfluss, ögoninflammation, värk...

    SvaraRadera
  9. I hope you recover soon from your cold.
    Sorry if I don't write well, but I don't speak English very well.
    Thanks for your comment!
    xx

    SvaraRadera
  10. Krya på dig!!<3
    Så klart får din man hämta ut paketet för dig, du skulle säkert göra samma för honom!
    Kram!:)

    SvaraRadera
  11. haha ja min bränna är så snygg, hade jag vetat det hade mina leggins åkt av :)

    SvaraRadera
  12. sv: tackar! :)
    ja, jag hade en fin helg :) hade du? :)

    SvaraRadera
  13. Så fina saker.....hur är det med förkylningen,hoppas den är bättre? Kramar fina <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails