måndag 4 juli 2011

Recension: Beautystick


Nu har jag testat Beautystick pormaskborttagern och tänkte att ni skulle få en recension. Hade nästan bara hört negativt om dessa så jag hade inte jättehöga förväntningar direkt. Måste erkänna att jag faktiskt tycker att de fungerar, inte på finnar men på pormaskar. De är dock lite knepiga att använda så det fungerar inte riktigt varje gång, misstänker att det beror lite på hur envisa pormaskarna är och att övning ger färdighet?

Jag har inte speciellt mycket problem med pormaskar så jag kommer nog inte att använda dessa då jag som sagt tycker de är lite knepiga att använda. Har man mycket problem med pormaskar däremot kan det kanske vara värt att lära sig hantera dessa. 

Finns att köpa här för 79 kr.
 

Now I have tried Beautystick blackhead remover tools. I had almost only heard bad things about this so my expectations were not that high. I have to say that I actually think that these works (not on pimples but on blackheads) but they are a bit tricky to use and they don't work on all blackheads. I guess it depends on how stubborn the blackheads are and that practice make perfect? 

I don't have that much of a blackhead problem so I don't think that I will be using these since I think they are kinda tricky to use and I don't find it worth while to learn how to use them right but if you have a blackhead problem then it might be worth it to try to learn to use these.  

Beautystick can be bought here.


Follow Kashayas blogg



15 kommentarer:

  1. Dom såg lite krångliga ut att använda....

    Ja det vore ju najs med fint väder nu när din syrra kommer, allt blir lite lättare och mysigt att kunna sitta ute. Än så länge har det ju inte regnat så fasligt mycket men värmen får gärna komma tillbaka.

    Snygg jumpsuit förresten!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen, det är jätte tråkigt :(
    allt bra idag?

    SvaraRadera
  3. Inte för att jag har problem men kanske ska kika på dessa. :)

    SvaraRadera
  4. Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)
    kram

    SvaraRadera
  5. BRA TIPS! ska in o köpa D:

    ja se den, superbra :D

    RÖSTA/ RÖSTA IGEN SÅ ÄR DU GULD <3

    SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL!

    http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery

    http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171

    Hoppas du får en fin kväll :)

    SvaraRadera
  6. Det tycker jag =)

    Fått en bra start :)
    Dudå?

    SvaraRadera
  7. Vad roligt!! :D

    SVAR: Mycket lyckad kväll.

    SvaraRadera
  8. Det gick riktigt bra igår. Nu kan du gå in och lyssna!

    SvaraRadera
  9. Det är inte lätt med de där små rackarna.

    SvaraRadera
  10. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  11. Ja, annorlunda, lite "småtråkig" men ändå rätt intressant. Fast jag är nog mer för chiclit isf :)

    SvaraRadera
  12. Den har jag aldrig hört talas om!

    SvaraRadera
  13. Jag har viljat testa sånt =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails