fredag 15 juli 2011

Review: Wonderbra Multiplunge bra from Lingerie Please




Nu kan jag äntligen använda den här klänningen! Now I can finally use this dress!
För ett tag sedan fick jag ju hem en sådan här Wonderbra multiplunge bra från Lingerie Please för att testa och recensera och nu täkte jag att det var dags att jag delade med mig av denna recension.

Om produkten:
Wonderbra multiplunge bra ska ge en fantastisk klyfta  och kan användas på alla tänkbara sätt (100 sätt faktiskt enligt lappen på BH:n). Den kommer med tre olika band som kan placeras i 40 olika öglor runt om BH:n. Det följer med ett par vanliga BH:band, ett band för halterneck samt ett band för att kunna göra den lägre i ryggen. Finns i tre olika färger: svart, vit & skin(nude).

Min åsikt:
Jag har bara hunnit testa en bråkdel av alla sätt som man kan använda den här BH:n på och det finns egentligen bara en sak att säga: Hur kunde jag leva utan en sådan här BH? Den är fantastisk! Fungerar med alla kläder. Är bekväm och sitter på plats. Jag rekommenderar verkilgen alla att skaffa sig en sådan här BH. Den är verkligen ett måste i underklädeslådan. Så perfekt med en BH som passar till alla kläder istället för att behöva ha massor av olika BH:ar för olika kläder. Kommer absolut att köpa en sådan här i svart och en i skin också. Det enda som jag skulle kunna önska är faktiskt att den gett lite mer klyfta än de gör. 

Pris: £27.49

Om Lingerie Please:
 Lingerie Please är ett brittiskt företag som även skickar till andra länder. För att skicka inom UK så tar den fraktavgift på £2.95 och för att skicka utanför UK så blir kostnaden  £8.
 Leveransen inom UK tar oftast 1-2 dagar medans leverans utanför UK kan ta 1-4 veckor beroende på posten i ditt land (mina produkter anlände efter bara ett par dagar). 
Du kan välja att få priserna på deras hemsida i pund, dollar eller euro. 
Just nu har den en riktig prisvärd deal, särskilt om du tänker handla mycket. Köp en voucher för  £5 och få halva priset på hela din beställning.
A while back I got one of these Wonderbra multiplunge bra's from Lingerie Please to try and review and now I think it's about time that I give you this review. 
About the bra:
The Wonderbra multiplunge bra is said to give a fantastic cleavage and can be used in any way imaginable (100 ways according to the tag on the bra). It comes with 3 sets of straps which can be place in 40 eyelets around the bra. There is one normal set of straps, one halterneck strap with a size adjuster, and one low back converter. Choose from three different color: white, skin (nude) and black. 

My opinion: 
I haven't had the time to try it out in more than a couple of ways yet and there is actually only one thing to say about this bra: How could I manage with one before? It is fantastic! It works with all of my clothes, it's comfy and it stays in place. I really would recommend everyone woman to get at least one bra like this. It's an absolute necessity in every lingerie collection. It is so nice with one bra that works with everything. I will surely buy this bra in skin and black as well. The only thing I could have wished for was for this bra to give a little bit more cleavage.

Price: £27.49

About Lingerie Please:
  Lingerie please is a UK based company that also delivers to oversea buyers. The delivery cost for UK buyers is a  £2.95 flat cost and for oversea buyers the delivery cost is  £8. 
UK delivery usually takes 1-2 days and oversea deliver 2-3 weeks (between 1-4 weeks depending on the postal service in your country, I got my things in just a couple of days).
You can choose to get the pricing information i GBP, dollars or euro. 
Right now they have a very nice deal (especially if you are going to buy a lot of lingerie) where you get 50% your whole order when you buy a  £5 voucher.

55 kommentarer:

  1. Har en liknande från Victoria's Secret, de är verkligen supersmidiga :)

    SvaraRadera
  2. verkar vara en toppenBH!

    SvaraRadera
  3. Omg,loveee this bra!
    But I guess it works better in that first model than in me haha

    SvaraRadera
  4. hihi jag skulle nog trassla in mej i den där bhn ;)

    Vad roligt att du är med och tävlar om en One Piece från Chill United i min blogg! :) Lycka till! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  6. ja nu håller jag tummen bara :)

    Ja burkarna är jättefina, samlar du på dem med?
    Smart BH!

    SvaraRadera
  7. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  8. - en sådan bh skulle man behöva :)!

    SvaraRadera
  9. Den verkar helt fantastiskt bra, den behån! Och den var inte så dyr heller!

    SvaraRadera
  10. Nu vinnarna av veckans blogg uppe:
    http://lindblomms.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment

    Om det inte blev du, så finns det en ny chans i samma inlägg! :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. I found it is fabulous!
    Thanks for your comment on my blog :-)

    Kisses,
    Rose

    http://les-falbalas-de-mademoiselle-rose.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. I'never heard of this brand but their pieces look lovely.

    CLASSY & FABULOUS

    SvaraRadera
  13. fin blogg! vad har du hittat på idag? =)

    SvaraRadera
  14. jag har alltid bekymmer med såna BH:ar :/

    ja vecka 36 är en bra bok!

    SvaraRadera
  15. the second one looks awesome!!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  16. I och för sej så var det igår jag fyllde år, men tack iallafall:)

    SvaraRadera
  17. sv:Tack! Kul att du tycker det! :)

    SvaraRadera
  18. ja det är riktigt fint inne i stadshuset! :)

    SvaraRadera
  19. Hej, nu är dagens blogg avslutad. Gå till min blogg för att se om det blev du! :)
    Om du inte blev dagens blogg är det bara att anmäla sig igen ;)
    http://johannalives.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-ny-omgang-2.html

    SvaraRadera
  20. Vilken smidig BH.Hoppas du haft en bra kväll!

    SvaraRadera
  21. Nej, den var väl sådär :P Men jag undrar om jag ändå inte kommer att läsa uppföljaren som kommer nästa år.. :P
    Cool bh, man borde skaffa sig :)

    SvaraRadera
  22. Ha en fortsatt tevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  23. thanks for the nice comment on my blog :)

    SvaraRadera
  24. Tycker jag absolut :)

    ah jag och banden brukar ha svårt och samarbeta :)

    SvaraRadera
  25. a very useful bra!loved it :)

    SvaraRadera
  26. Ja, det är den verkligen :) Och om du inte har sett Hot Fuzz heller, så tycker jag du ska se båda två ;)
    Hm, de är väl lite dyrare men det funkar ju om den är bra. Finns den kanske på Twilfit?

    SvaraRadera
  27. O ja - kryssningen var extremt skojig - nu ger jag mig av mot nästa äventyr - Grekland.

    Btw - din klänning är otroligt fiiiiin!

    SvaraRadera
  28. Vad kul att du är med och tävlar! För ännu större chans att vinna, länka mig på din blogg! :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  29. Ja tack jag blev jätteglad. Den lilla har provsutttit med fast det dröjer nog en månad innan hon kan sitta korta stunder i den. Hon är inte riktigt haj på det ännu :-)

    SvaraRadera
  30. Såg att du hade kommenterat att jag var med i tävlingarna, men jag hittar inte mina kommentarer :) Är ju bra om de finns med så du vet att jag tävlar :) Eller du kanske kan se dem? eller så har jag inte kommenterat :)

    SvaraRadera
  31. Hej!

    Du får detta meddelande eftersom att du har kommenterat hos mig. Tänkte bara berätta att jag åker bort i morgon och kommer att vara borta i en vecka. Men jag har skrivit två stycken tidsinställda inlägg varje dag, ett av de är dagens fråga, vore jättekul om du ville in och svara på den varje dag.

    Lättaste vore om du la till mig på bloglovin (http://www.bloglovin.com/sv/blog/10160/ajax/sv/follow/10160//), gillar min blogg på facebook (http://www.facebook.com/pages/angelicabloggse/178478105536128) eller bara kommer ihåg det i huvudet. Vore superkul att se alla era svar när jag kommer hem.

    Har även tänk att länka de som har svarat på alla mina dagens frågor-inlägg denna vecka. Så om du vill bli länkad, svara på alla inlägg veckan som kommer, det sista blir nästa söndag. då skickar du en kommentar att du svarat på alla.

    Ha det bäst, KRAM http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera
  32. Den låter ju riktigt smidig!

    SvaraRadera
  33. Ingen fara!

    Den där behån verkar kanonbra:)

    SvaraRadera
  34. Vad bra att du testat för jag har varit sugen på en sådan!!! Jag vet aldrig min storlek bara....

    SvaraRadera
  35. Åh, jag är så sugen på att testa ut sån Bh men frågan om det verkligen finns i min storlek? :S

    Allt bra annars då? Njuter av sommaren? :)

    SvaraRadera
  36. sv: Den verkar riktigt mysig:)

    SvaraRadera
  37. Svar:
    Tack! men helgen blev inte så som man hade tänkt sig :/
    Hoppas att du/ni hade en underbar helg :)

    SvaraRadera
  38. *TÄVLA & VINN !*
    tävla om ett iphone 4 / iphone 3GS skal !
    har du ingen iphone? så kanske du känner någon som har en, då kan du tävla om ett skal till den personen. det som är så bra med min tävling i samarbete med mirabling är att det inte bara är EN vinnare, det kommer vara FLER lyckliga utlottade vinnare! så chansa?! tänk om DU vinner? man kan alltid vara med, du förlorar ingenting på det och får chansen att vinna. tryck http://baraewes.blogg.se/?tmp=17123355 för att veta mer, följ instruktionerna NOGRANT! *LYCKA TILL* ♥


    är du inte inresserad vill jag be om ursäkt att jag tog din tid av den här ''reklamen''

    SvaraRadera
  39. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  40. Hur är det med dig då? :)

    SvaraRadera
  41. thats awesome! I would love to have that, it would allow me not to have to wear a shrug with my backless dresses.

    SvaraRadera
  42. Oh, wow...this bra is indeed perfect!

    SvaraRadera
  43. Det verkar som en fantastisk bh!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  44. Kul att du är med i min dagens blogg!
    Allt bra idag då? :)

    SvaraRadera
  45. Åh, cool! En sån måste jag skaffa. Perfekt till klänningarna ju!

    SvaraRadera
  46. Vilken kanonbra bh.

    Jag har en klänning med heelt öppen rygg, så denna skulle tyvärr inte passa till just den klänningen, men jag har många andra klänningar där denna bh vatt perfekt.

    Vet du om den finns i 70e ?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails