onsdag 13 juli 2011

OPI I eat mainely lobster


 Två lager av I eat mainely lobster + under- och överlack från OPI /two coats of I eat mainely lobster + base coat & top coat from OPI

OPI:s I eat mainely lobster kommer från deras höst- och vinterkollektion 2011, Touring America, och är en dämpad korallfärg som passar lika bra på sommaren som på vintern. Älskar den här färgen tyvärr så började den nötas mycket snabbare än andra OPI lack jag testat. Redan dagen efter så hade det börjat nötas bort på toppen av nageln.

OPI:s I eat mainely lobster is from their 2011 fall- and winter collection Touring America and is a muted coral color that works just as well in the summertime as it does in the winter. I love this color but unfortunately this nail polish flake of much easier than other OPI polishes I've tried. The day after I painted the nail with this polish it had already started to flake of on the tip of the nail.


Follow Kashayas blogg


19 kommentarer:

  1. Gorgeous shade, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. Vill tipsa om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

    SvaraRadera
  3. I want this colour!! :) Hope you are well hun! xx

    SvaraRadera
  4. Älskar verkligen färgen! =)

    - Haha det var minst sagt extrema fransar, men det är kul att våga testa sånt ibland! =)

    SvaraRadera
  5. Jag har alltid både underlack och överlack och det håller en hel arbetsvecka :)

    SvaraRadera
  6. tack vote again <3

    direkt när jag såg bilden tänkte jag fin färg ska fråga om hållbarheten men så läste jag och insåg att det inte behövdes :P budget lack är fan the shit :P

    SvaraRadera
  7. Åh vad fint :D Synd att det nöts bort så snabbt :(

    SvaraRadera
  8. Snyggt lack :)

    Borås djurpark var helt ok :)
    Jag tänkte tävla i dina andra två tävlingar om bagen och familjesmycken, men är det ok att jag lägger ihop de två tävlingarna med andra tävlingar som jag ska vara med i?, det blir så många tävlingsinlägg :)

    SvaraRadera
  9. Ja det var en kanondag! :) alla dagar var bra, de gick bara så sjukt fort

    SvaraRadera
  10. Bion var jättebra! Tack, jag är himla förtjust i den även fast den är lite stor på vissa ställen och passar på andra :P Får kanske gå till en skräddare och figursy den.

    SvaraRadera
  11. Ja att sova hemma är ju alltid bäst:)

    SvaraRadera
  12. such a beautiful color!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Snyggt! :D ska du hitta på i helgen då?

    SvaraRadera
  14. Fräsch, känns somrigt fin :-D

    Solvarm kram från partyferiepinglan (hihi) Mia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails