måndag 4 juli 2011

Jade Jagger för Indiska jumpsuit

Jumpsuit

Färg & mönster / Color and print
I helgen har det varit fullt upp med bl.a. födelsedagskalas så därav den dåliga uppdateringen. Kom på att jag inte visat jumpsuiten som jag köpte på Indiska för ett tag sedan. Den kommer från Jade Jaggers kollektion för Indiska.

This weekend I have been busy. Been at a birthday party and so on and that's why the update has been so bad. Just realized that I haven't showed you the jumpsuit from Jade Jaggers collection for Indiska that I bought a while back. 


Follow Kashayas blogg



22 kommentarer:

  1. Du måste bara se den =)
    Sett den två gånger nu.
    Så bra! ;)

    SvaraRadera
  2. Det där är verkligen ett plagg som är SKITSNYGGT på en del människor och SKITFULT på en del andra :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det kan nog bli fint :) Blir småsugen på höst nu faktiskt.

    SvaraRadera
  4. åh så fin!
    sv. jo tack allt e bra...Kul att höra ifrån dig...kram söt

    SvaraRadera
  5. Vilket fint mönster det var i den! :)

    sv: Japp, nu har bebis äntligen kommit! :) Tack!

    SvaraRadera
  6. SV: Vad synd! Jag hittar nog något :)

    SvaraRadera
  7. SV: Tack så mycket! :D


    Allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  8. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/july/mandag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  9. great selection I love it :)

    SvaraRadera
  10. Ja du har helt rätt, det finns många som inte borde ha körkort! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Veckans blogg är igång igen med sjukt mycket energi! Ta en del av mina 600-900 besökare som stiger för varje dag! LOVE
    http://mimmiiiss.blogg.se/2011/july/bli-vecka-27s-blogg-5-vinnare.html#comment

    SvaraRadera
  12. snyggt med mösntrat :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  13. great pattern for juimpsuit!lovely dear :)

    SvaraRadera
  14. sv: Det var jättekul :D

    SvaraRadera
  15. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/july/mandag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  16. snälla rösta på mig :)
    är nr 1!
    Om du röstar får du en länkning utav mig :)
    följ introduktionerna på min blogg :)
    tack om du gör det :)

    allt bra idag?

    SvaraRadera
  17. Snygg! :D

    - hihi ja det var något helt annat än mina frukostar också! ;) Skulle vara kul att lyxa till sina egna frukostar så!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails