torsdag 28 juli 2011

Burt's Bees Lip Shimmer Peony

Burt's Bees Lip shimmer Peony
Utan Lip shimmer / without Lip shimmer
Med Lip Shimmer / With Lip Shimmer

Burt's Bees Lip Shimmer i Peony ger som ni kanske ser inte mycket färg men ett väldigt lätt skimmer. Hade gärna önskat att det gav mer färg men trots det så älskar jag den här produkten. Den ger en mintig, lätt kylande effekt på läpparna och de håller sig mjuka och känns nyinsmorda i timmar efter att man applicerat produkten. Perfekt att använda istället för sitt vanliga cerat. Finns att köpa här för 79 kr. Naturlig makeup när den är som bäst. Annars är jag inget jättefan av de Burt's Bees produkter jag testat men den här har blivit en riktig favorit.


Burt's Bees Lip Shimmer in Peony doesn't give much color, like you can see in the pictures. It gives a little hint of shimmer and I actually love this product even though I wished that it would have given a little more color. When you put it on you feel a cooling minty feeling in the lips and they stay soft and moisturized for hours. Perfect to use instead of your regular lip balm. Natural make up when at it's best. I usually don't like Burt's Bees products but this is a really favorite.


Follow Kashayas blogg


 

16 kommentarer:

  1. Gillade att det inte var så mkt färg =)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de? :) Mysigt med små tassar som tassar över golvet :P

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!

    Nu har beautysticksen kommit hem till mig, tack :)! Ska bli intressant att testa!

    Å jag ska verkligen göra mig en beställing från elf nu :)
    Hoppas det är bra med dig annars :)!?

    SvaraRadera
  4. Svar: Det var riktigt nice i Turkiet. Det bästa var nog ändå att bada med delfinerna, finns några bilder i bloggen. Hade du varit i Turkiet? Hoppas du har en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  5. Glömde. du undrade ju om torrshampoot jag skrev om de luktade stark och de gör de inte. En svag härlig doft:)

    SvaraRadera
  6. Har du ingen extern hårddisk tycker jag definitivt att du borde skaffa en. Iallafall spara ner foton på den. En olycka händer så lätt och har man otur så är fotona borta för alltid.

    SvaraRadera
  7. looks really nice and natural!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  8. sv: Glad att du tycker det var fint skrivet:)

    SvaraRadera
  9. sv; tack tack :) Ja, dem är inte så tokiga!

    Allt bra med dig då?

    SvaraRadera
  10. Jag ska plugga Fashion Marketing and Management :)

    SvaraRadera
  11. ja , tycker me om de ,
    okej , har bestämt canon eller nikon iaf :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails