onsdag 27 juli 2011

Nyheter hos elf

Studio matte eyeliner

3 pc eyelid primer set
3 pack shine eraser set

De här nyheterna hos elf blev jag sugen på att testa. Till och med lördag kl. 14:00 får man dessutom 50% rabatt på hela beställning om man handlar för över £30 och anger koden SUPERELF50.



I want to try these new products from elf. Right now you get a 50% discount on you entire order when shopping for  £30 or more and uses the code SUPERELF50.  The deal ends on Saturday at 1 p.m. (UK)



Follow Kashayas blogg


 

25 kommentarer:

  1. kul att du är med i dagens blogg! :D

    SvaraRadera
  2. jo men färgen blev ganska dålig på kort, den är mycket skarpare i verkligheten :) Hur skön som helst är den! :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst har hon! Ja jag älskar dem =)

    SvaraRadera
  4. Jag ska erkänna att jag inte heller är den bästa, lyckas alltid få med mig för mycket! Tur att jag ska hem över jul iallafall så får jag med mig lite till av det som inte fick plats ;) :)

    SvaraRadera
  5. Veckans blogg är nu utsedd och vinnaren får synas i min meny i en hel vecka, kika in och se om du vann och/eller anmäl dig till den nya omgången direkt.

    DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/july/bloggvinnare-for-vecka-30.html

    SvaraRadera
  6. Love elf!
    Fab products!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  7. Är verkligen sugen på att klicka hem saker från ELF!! =) Men har inte pengar just nu...

    sv: Ja visst är datorväskan snygg! :D

    SvaraRadera
  8. du skrev att du hade två stora. antar de var min lilla blomma. så tänkte jag . kansle du har bild på dom o vet vad dom heter :-)

    SvaraRadera
  9. Svar:
    Oja! Star wars jätteskoj ;K andra spelet hann vi aldrig spela, karln blev för trött..haha

    SvaraRadera
  10. hi :D i'm sorry, the "she stylezone" brand is only available in austria :(
    thank you for vistiting my blog :)

    SvaraRadera
  11. I only bought an Elf product once and it was a bad experience. I bought an eye liner and then a week later it was already dried out! I was so disappointed.

    But I suppose it is worth giving the brand another shot. After all, the products are so cheap! :)

    SvaraRadera
  12. Svar: Lacket från Chanel sitter fortfarande lika bra trots att jag jobbat :) Kommer vilja ha fler chanel lack :D

    SvaraRadera
  13. Jasså, det låter inte helt fel! :)

    SvaraRadera
  14. Ja tack, det hade det trevligt :-)
    Det var ett litet tag sedan, hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera
  15. sv: ja visst är dom! :D älskar ryggen på dom!

    SvaraRadera
  16. sv:Nej samma här! Ja gör det, finns mycket snyggt!

    SvaraRadera
  17. Superkul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare nästa vecka och då får vinnaren synas i min meny i en hel vecka. LYCKA TILL!

    I morgon utses vinnaren här: http://angelica.blogg.se/2011/june/vinn-en-fingerklicka-fran-runnsse.html#comment

    Är du med?

    SvaraRadera
  18. Sv: Hehe, ja det var lite ordning jag ville ha :-) Ja jag tror de kan vara riktigt snygga på!

    SvaraRadera
  19. ja , jättegott !
    vet inte riktigt , en systemkamera iallafall

    SvaraRadera
  20. Jag håller oxå på att knåpa ihop en beställning nu när det är halva priset på allt :)

    SvaraRadera
  21. Beställde därifrån igår kväll faktiskt :)

    SvaraRadera
  22. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails