fredag 8 juli 2011

After work


Riktigt varmt idag. Har inte riktigt orkat göra något annat än att hänga på balkongen så då kom min bikinitop från Phax till användning. Kom iallafall ihåg att vattna våra växter så något har jag faktiskt gjort.

Nu ska jag dra in till stan för en middag med min man och en av hans arbetskamrater så nu är det dags att byta om. Gillar iofs min bikini från Phax men den känns inte riktigt passande för en restaurangmiddag.

Today it's very warm in Stockholm. I haven't done anything except relaxing on the balcony in my bikini top from Phax. Well at least I remembered to water the plants. 

Now I have to run. Going to meet up my husband and one of his co-workers for a dinner in the city and I need to change first. Love my Phax bikini but I don't think it's appropriate for dinner at a restaurant.  



Follow Kashayas blogg








10 kommentarer:

  1. Hehe du får besöka Söderköping någon gång då? :)
    Riktigt mysig sommarstad =)

    Vad åt du på restaurangen då? :)

    SvaraRadera
  2. SV: Ja jag gillar verkligen fjädrarna! :)

    Tack för din röst, en länkning kommer! :D
    Allt bra? :)

    SvaraRadera
  3. För varmt är också jobbigt! Ha det så skoj på afterworken, en drink låter inte helt fel!

    SvaraRadera
  4. Håller med, har varit så otroligt varmt idag. Skönt i och för sig :)

    SvaraRadera
  5. nice :) nu har jag lagt till dig

    SvaraRadera
  6. I love relaxation on a balkoni wearing bikini!great dear :)

    SvaraRadera
  7. Like the bikini! Glad you're getting warm weather in Stockholm. I wish it was a bit warmer over here.

    P.S. I've just joined Twitter @haute_world. Hope to see you there!

    SvaraRadera
  8. Missa inte veckans blogg! En länkning på 900 bes och lite annat! Loce and good luck!
    http://mimmiiiss.blogg.se/2011/july/nominera-dig-till-vecka-28s-blogg-5-vinnare.html#comment

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails