måndag 25 juli 2011

IsaDora WonderNail Doll pink swatches


Två lager av IsaDora WonderNail i färgen Doll pink/ Two coats of IsaDora WonderNail Doll Pink

Älskar IsaDoras wide brush, den är så otroligt enkel att måla med. Lacket håller i ett par dagar med över- och underlack. Färgen är lite tråkig tycker jag men det beror ju på vad man gillar.

I love the Wide brush from IsaDora cause it's so easy to paint with. If you use a good base-and top coat then this nail polish stays on the nail for a few days before it starts to flake. I think this color is a bit dull but that depends on what you like.


Follow Kashayas blogg


 

13 kommentarer:

  1. okej roligt :)
    jätte snyggt nagellack, gillar det jätte mycket :)

    SvaraRadera
  2. jodå det är as bra med mig, hur är det med dig? :)

    SvaraRadera
  3. sv: ja visst är den! :D
    shit vilket snyggt nagellack, eller ja det är färgen som är snygg =)

    SvaraRadera
  4. Jadå de vart vinst och lite show =)

    SvaraRadera
  5. Ja men pirrigt var det..men kul!Gud vad snyggt lack!

    SvaraRadera
  6. ja , de blev en tur till marknaden , va stort men konstigt nog kunde jag motstå o handlade för 0kr ! :D nu slapp jag slösa o kan lägga pengarna på kamera jag ska köpa snart förhoppningsvis :D

    SvaraRadera
  7. har du bild på dom? skulle va skoj o se

    SvaraRadera
  8. Jag gillar oxå deras borstar! :)

    SvaraRadera
  9. Hejhej, ville bara titta in och säga att du har en super fin blogg, kram! ♥

    SvaraRadera
  10. i love that pink color! i dont think its dull at all! such a natural true doll-pink! i wish i cud find a dupe for this ...
    hugs
    Nelly
    www.massacredmascara.blogspot.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails