fredag 22 maj 2009

Välja läppglans efter killsmak?


Vilken kille gillar du? Med Pocket Rocket Lip Gloss från Urban Decay låter du killsmaken avgöra färgen! Dessutom så är hylsan insmord med feromoner som frigörs när du gnuggar på förpackningen och när du vrider och vänder på glosset så förändras killen från påklädd till klädd i endast underkläder. Onödigt? Ja det måste jag nog säga att jag tycker men ändå kan jag inte låta bli att tycka att idén är lite kul. Glossen finns i alla fall i begränsad upplaga hos Blush för 189 kr för de som är intresserade.

12 kommentarer:

  1. Sv: haha ja jag klarar mig inte utan frukost, det är prio ett! =)

    Haha fan vad kul, helt onödigt med grymt kul!

    SvaraRadera
  2. Blev marängerna goda? :) Det är godast att göra själv men idag var jag lite lat och köpte färdiga..

    Vilket roligt lipgloss men jag tycker nog också det är lite onödigt haha

    SvaraRadera
  3. *Svar;* Det hoppas jag också! :-)

    SvaraRadera
  4. sv: tack.. dom har lite roliga sovstilar katter :D

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja precis, jag mår illa om jag inte äter på morgonen :P Haha jaa synd bara att man inte kunde ha sin egen kille på den, du tror inte han blir avis på den halvnakna killen då? ;) haha!

    SvaraRadera
  6. svar: nej vad gulligt :) .. hur mycket fick du för ? kram

    SvaraRadera
  7. Svar: Tack :D det känns kul, alltid något liksom :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails