torsdag 28 maj 2009

Träffade syster i Kista galleria

Lekte lite med turkos eyeliner idag. Annars är jag ofta tråkig och kör med brunt/beiget ögonsmink men idag blev det lite färg.=)


I Kista köpte jag en bodybutter (raspberry) på Bodyshop. Hade fått en presentcheck på 100 kr därifrån när jag fyllde år så jag passade på att utnyttja den. Köpte även lite nya hårsnoddar eftersom jag nästan alltid har uppsatt hår.

Sedan åkte vi in till stan och gick i lite affärer där och jag köpte den här kjolen från Rut m.fl. för 129 kr. Bilden blev inte så bra för det var lite för mörkt för min mobilkamera som saknar blixt. Köpte även lite saker till min man som han behöver när han åker till San Francisco på lördag.

15 kommentarer:

  1. sv: ja, jag fick vara Ariel ändå :D YES!!!
    åh, en sån är hallon body butter från TBS har jag också :D så jävla god!
    Fast jag skulle tippa på att det finns en messäy affär i sthlm också =)

    SvaraRadera
  2. Sv: De är ju olika från person till person :)

    SvaraRadera
  3. Åh fin blogg=)
    Snälla strötta mig genom att gå in o rösta på mig nr 1 här;

    http://prettyshawty.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  4. Of course har röstat på dig nu=)tack för hjälpen darling=)

    SvaraRadera
  5. så mycket fint du fyndat!!

    SvaraRadera
  6. sv: hihi, okej tack så mycket. :D:D

    fina köp. :) skulle behöva lite bodylotions från bodyshop. får önska mig det när jag fyller år. ;)

    SvaraRadera
  7. sv: tack så mkt:)

    det är en body och en kjol :)

    SvaraRadera
  8. Hej! Vill du ha fler besökare på din blogg?
    http://www.viraltrafik.se/?nikondcanon

    SvaraRadera
  9. kul att du fick träffa din syster:=)

    SvaraRadera
  10. tack så mkt, oh den body buttern måste lucka gott!

    SvaraRadera
  11. sv: vsg och tack själv:)

    SvaraRadera
  12. ja verkligen , kan inget än att hålla med! :) Vad händer i helgen ?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails