lördag 30 maj 2009

Paketuthämtning

Nu ska jag iväg till Vällingby och se om jag hittar något roligt där och sedan ska jag åka och hämta ut några paket. Bilder på vad jag köpt kommer upp senare. Under tiden som jag är och shoppar och hämtar paket så får ni gärna gå in och rösta på mig till veckans blogg om ni har glömt bort det. ;-) Jag är nummer 7. Tävlingen avslutas kl. 12.00 imorgon så kom igen och rösta nu sötnosar!

Om ni gillar min blogg så glöm inte bort att prenumerera på mig på bloglovin. Lämna gärna en kommentar när ni gjort det så jag kan gå in och titta på er blogg med, alltid roligt att hitta nya bloggar att följa.


Follow Kashayas blogg

8 kommentarer:

  1. Tack för din röst vad gör du?

    SvaraRadera
  2. Ja men det låter ju kalas ! . Ska testa den som sagt :) ..
    Åh massa shopping - aldrig fel!
    Ikväll blir det tjejparty , ska faktiskt ta bussen nu .. Ha en underbar lördag!

    SvaraRadera
  3. hoppas du blir veckans blogg nu :D

    SvaraRadera
  4. svar: ja, visst är de? :D

    SvaraRadera
  5. tack så mycket, glsd jagblir att höra!:)

    SvaraRadera
  6. lycka till med de, vad äre för tenta du ska göra? vet in än. tare lugnt iaf :D

    SvaraRadera
  7. sv: och det var det! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails