lördag 30 maj 2009

Dagens shopping


En kjol från Indiska
Follow Kashayas blogg
Ett diadem, två hårband och en hårklämma från H&M

t-shirt H&M Fashion for AIDS av Dita von Teese

En vit tubtop från H&M

Här kommer bilder på dagens shopping så som utlovat.=) Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén. Min man har kameran med sig till USA och min mobilkamera är inte så bra. Bilderna blev väldigt mörka. Jag älskar färgen på kjolen från Indiska, den är korallrosa (inte riktigt så mörk som på bilden). Bilder på innehållet i paketen kommer snart de med.


9 kommentarer:

  1. Sv: Hehe okej.. Inte lätt att hålla reda på alla :)
    Vilken snygg t-shirt du köpte på H&M! Vad kostade den?

    SvaraRadera
  2. oh, vad fina grejor. :D:D

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja det var ett bra pris! :)

    SvaraRadera
  4. jättefina grejer söt =)

    SvaraRadera
  5. thaaaaanks :D

    allt bra?

    SvaraRadera
  6. Jag vill med köpa den där Dita t-shirten.. Den är så jävla snygg! :) Massa fint du hade shoppat och paketen var inte fel heller! :) Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails