tisdag 19 maj 2009

Dagens outfit - so far

Jacka Esprit, kostymbyxor från Tiger of Sweden, tröja Filippa K och väska Friis & company.

Har jobbat några timmar här på förmiddagen och då måste man se representabel ut. Nu blir det ombyte till något roligare tror jag, fyller ju faktiskt år idag. Än så länge har alla i min familj utom min bror kommit ihåg att ringa och gratta mig.

Glöm inte bort att rösta på mig i Veckans blogg tävling. Jag är nummer 10. Det är min födelsedag dag i dag så gör mig glad. ;-) Var inte heller rädd för att trycka på knappen här nedanför, den är helt ofarlig.

Follow Kashayas blogg

4 kommentarer:

  1. sv: ja de tycker jag med ^^

    SvaraRadera
  2. Javisst är dom söta =) För söta nästan!

    SvaraRadera
  3. sv: haha, okeej. :D du får klura lite och se om du listar ut det. ;) :D

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen! :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails