söndag 31 maj 2009

Urban Decay Pocket Rocket Lipgloss


Urban Decay Pocket Rocket, Eric

Före

Efter

Eftersom jag älskar lipgloss så kunde jag inte motstå att testa de här lipglosset från Urban Decay som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Valde Eric som är ett rött gloss och så här blev alltså resultatet. Glosset blev inte så rött utan mer transparent mörkrosa men jag gillar den. Så vad tycker jag då om Eric? Jo, Eric doftar tyvärr lite sötsliskigt (som någon form av bakverk, kan inte sätt fingret på vilket) och doften sitter kvar bättre än färgen. Eric är tyvärr även lite klibbig vilket är ett minus. Färgen är i alla fall fin och blir ordentligt glossig men om det är värt 199 kr är väl lite tveksamt. Fermonprylen har jag inte testat, sånt känns lite för flummigt för min smak men vem vet kanske testar på min man när han kommer hem från USA? ;-)

Follow Kashayas blogg

18 kommentarer:

  1. Sv: Nja jag ska ju inte bo där nu i sommar iallafall :)

    SvaraRadera
  2. jaa visst, är rätt nöjd med dagens köp.. hehe

    aa dom där leppglansen är ju bara föööör roliga. vart hitta du den???
    har sett reklam om dom men kommer inte ihåg vart

    SvaraRadera
  3. Sv: I Bollnäs, hos mina föräldrar. Har ett sommarjobb där!

    SvaraRadera
  4. Sv; tack sp mycket, oja, jag har njutit (:

    SvaraRadera
  5. jaha oki,... fan vad nice.. jag använder ju inte så mycket av sånt.. tycker bara dom e coola.. haha jag håller mig till mina victoria sicret leppglans :D

    SvaraRadera
  6. Sv: Det är en liten håla.. :P
    Ska jobba i äldrevården.

    SvaraRadera
  7. jaa jag tycker dom e skiit bra.. har använt dom i 2 år nu

    SvaraRadera
  8. jaa så himla frustrerande :(

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja.. men jag har jobbat med det förut och tycker att det är ett helt okej jobb.

    SvaraRadera
  10. Aaa gillar den mest :) Jag hoppas den öppnar i Göteborg också.

    SvaraRadera
  11. har me lagt till dig nu

    åå vilka läppar...

    SvaraRadera
  12. Ah okej :)
    jo min helg har varit bra :) har du solat mycket? :)

    SvaraRadera
  13. Sv: Ja, kul med lite gammal musik ibland tycker jag :)
    (Visst var jag riktigt snabb på att svara nu!? hehe :P)

    SvaraRadera
  14. oh det verkar bra! får kanske köpa det med ;)

    SvaraRadera
  15. Sv; Ja verkligen :D <3

    Fina läppar :)

    SvaraRadera
  16. sv : tack så mycket :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails