lördag 30 maj 2009

I paketen...


Lite smink som jag vann i en tävling hos Niiinis bloggen.

En liten beställning från Blush. Neonfärgade nagellack så här till sommaren, penna för att korrigera nagellack som kommit utanför och så var jag bara tvungen att testa Urban Decays Pocket rocket som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Fick med två prover från Ted gibson.

Vintage militärinspirerad jacka (fotad både framifrån och bakifrån) som är köpt på ebay.

Det här var alltså vad som gömde sig i det tre paketen som jag var och hämtade idag.


7 kommentarer:

  1. Tack detsamma! Riktigt fin jacka! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag har nu röstat på dig med. Lycka till i tävlingen. Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  3. har lit alla möjliga planer :) sjda? :D

    SvaraRadera
  4. Sv: tack så mycket, gillar också maskrosbollen ! Smink kan man aldrig få nog av, :D Fina nagellack också asså! :D (är det nagellack?) :D hihi, ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  5. Sv: tack så jätte mycket

    SvaraRadera
  6. vad kul med lite nya grejer!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails