OPI The color of Minnie utomhus utan blixt/ OPI The color of Minnie outside without flash
Inomhus med blixt/Inside with flash
Inomhus utan blixt/ Inside without flash
OPI's The Color of Minnie är ett fint rosa-röd skimmrande lack från Vintage Minne Mouse by OPI kollektionen som kommer ut i slutet av juni. Fint lack men det tråkigaste i kollektionen tycker jag.
OPI's The Color of Minnie is a nice redish pink with some shimmer from the Vintage Minnie Mouse by OPI collection that will be available in stores around Sweden from the later half of June. It's a nice color but the most boring one in this collection if you ask me.




Jättesnygg färg!
SvaraRaderaBeautiful color!!!!!!
SvaraRaderaHave a wonderful weekend!
Besos, desde España, Marcela♥
Love this shade... Beautiful manicure, darling!
SvaraRaderaxoxox,
CC
Ja de var fina dagar och varmt fick vi :)
SvaraRaderaBra grejer i goodibagsen :)
Ha en fin helg!
japp:) vgd?
SvaraRaderasnyggt!
SvaraRaderaAbsolut! :D snyggt nagellack!
SvaraRaderasv: Visst är de väldigt dekorerade:D det gillas.
SvaraRaderaBeautiful color! Lovely blog, maybe you want to follow each other, on GFC and bloglovin? I'll follow you back for sure :)
SvaraRaderaHave a great weekend!
x♥x♥
"http://saudebelezaexercicio.blogspot.com/"
fin färg:D
SvaraRaderatack så mycket :D
SvaraRaderakramar <3
Ja precis men vi firade lite igår så :)
SvaraRaderahur är det med dig idag då? kram :)
Amazing colour!!!
SvaraRaderahttp://estilohedonico.blogspot.pt/
xoxo
I love red. Red nail polish is pretty much the only kind of nail polish I'm open to wearing. I never do my nails (too lazy I guess) but the other day I was really tempted to paint them red.
SvaraRaderaMay the force be with you.
Emily
pretty!
SvaraRaderariktigt fin färg :D
SvaraRaderaGreat red shade!
SvaraRaderaxoxo,
Chic 'n Cheap Living
Tack! :)
SvaraRaderaJa det var synd, men nu är jag glad igen för vi tog hem ESC igår ;)
SvaraRaderafin färg :D
SvaraRaderaGud vilken härlig färg!
SvaraRaderaTusen tusen tack!
Hoppas du haft en fin helg!
SvaraRaderaUnderbar färg!
SvaraRaderaJag gillade färgen, jättefin! Sedan brukar jag själv inte använda röt, men jag gilalr det på andra :)
SvaraRaderaNu har jag mailat dig också.
Kram