onsdag 29 augusti 2012

Handkräm från Nail Systems

För någon månad sedan fick jag hem dessa provflaskor med Nurture Lotions från Nail Systems of Sweden. Perfekt med sådana här små flaskor som man kan ha med sig i handväskan. Jag har en av dem stående på kontorer så jag kan smörja in händerna på jobbet. Luktar gott gör dem också.=)


A couple of months ago I got these sample bottles with Nurture Lotions from Nail Systems. These small bottles are perfect to keep in the handbag. I have one of them in my office so I can moisturize my hands at work. They smell lovely too.=)

13 kommentarer:

  1. Det är ju jättebra att den luktar så gott!

    SvaraRadera
  2. Mini flaskor är fruktansvärt smart, har alltid en hemma, en i väskan och en på jobbet.

    SvaraRadera
  3. hårfärgen blev kanon! Hoppas du har en bra dag

    SvaraRadera
  4. Nej, det är så synd att man aldrig har tid. Det finns så mycket annat som måste göras. :/

    SvaraRadera
  5. Belladavisblogg9 november 2012 14:36

    ja verkligen :) jag ska iväg och plåtas om en stund.. allt bra med dig idag?? kramar
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  6. Ja det är jag väldigt glad över, men har en del att gå igenom nu :)
    Hoppas allt är bra med dig ?

    SvaraRadera
  7. Efter era önskemål, har jag nu gjort om Veckans blogg, till dagens blogg (på en prövotid - får se hur länge det går. Ni får gärna säga era önskemål, tips och så vidare om tävlingen för att den ska passa er så bra som möjligt)

    Dagens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  8. Ja, jag försöker hitta söta saker att visa se :]

    SvaraRadera
  9. härligt med små förpackningar! :)

    sv: hihi okej! Själv älskar jag skimmer och allt som glittrar, haha :D

    SvaraRadera
  10. Yay! I love sample sizes!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  11. Åh, vilka söta perfekta små flaskor :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails