onsdag 1 augusti 2012

Dress from DinoDirect

Känner ni till siten DinoDirect? Det är en webshop där ni kan köpa, ja det mesta faktiskt så har ni inte spanat in sidan än tycker jag att ni ska ta och göra det. Själv så gillar jag verkligen deras sortiment av kläder, skor, accessoarer och skönhetsprodukter men de har också massor av annat. De har dessutom riktigt trevliga priser. 


För ett tag sedan fick jag den här fina klänningen hemskickad till mig. Perfekt vardagsklänning som går att styla på massor av olika sätt. Priset? Endast US $15.90.

Jag hittade faktiskt så mycket i deras webshop som jag ville ha att jag redan gjort en beställning på lite fler plagg därifrån.


Are you familiar with the site DinoDirect? It's a webshop where you can buy, well almost everything you might need or want so if you haven't checked out their site yet then I think you should. I like their assortment of clothes, shoes, accessories and beauty products best but they have lots of other products as well. They also have really nice prices.

A while ago I got this nice dress sent to me. It's the perfect casual dress that can be styled in many different ways and the price?  Only US $15.90.

I actually found so much I liked at DinoDirect that I already has placed an order on some more clothes from them.




9 kommentarer:

  1. Armato Valentina9 november 2012 14:44

    lovely dress!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    SvaraRadera
  2. Belladavisblogg9 november 2012 14:44

    jaså vad härligt ! :)
    ja jag ska till Italien i 10 dagar! :)
    allt bra med dig idag? kram :)

    - http://belladavis.myshowroom.se

    SvaraRadera
  3. Pratishtha Durga9 november 2012 14:44

    I haven't been to their site, but would surely check it out! Fun dress!

    SvaraRadera
  4. Liivahliinblogg9 november 2012 14:44

    Sv: tack :)

    Den sidan har jag inte hört talas om faktiskt, den ska jag kolla in :)


    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera
  5. cool

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Love the dress, very cute!

    www.vintagelillies.wordpress.com

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset, det ska jag prova! :) Får köpa det redan imorgon efter jobbet :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails