lördag 18 augusti 2012

Glossybox: juli




Jag hann aldrig visa vad min Glossybox för juli innehöll innan vi åkte till Amsterdam så här kommer det nu istället. Månadens tema var summer romance.



  • Skinplan Vitamin C booster, 3 g (full size)
  • Alessandro Heel Rescue balm 
  • Brilliantsmile Whitening+ toothpaste (full size)
  • Antaomicals Farwell the scarlet pimplehell deep cleasning mud mask
  • Alessandro Pro White nail polish
Jag är mest nyfiken på att testa Skinplan vitamin C booster och Alessandro Pro White nail polish.



I never had the time to show you what was inside my Glossy box for July before I went to Amsterdam on vacation so here it is now. Above you can see pictures and a list of what was in it. 

I'm most curios about Skinplan Vitamin C booster and Alessandro Pro White nail polish.

8 kommentarer:

  1. Oh Brilliantsmile är jag lite sugen på att testa, så säg gärna till om det funkar lr inte när du testat! ;)

    SvaraRadera
  2. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:41

    sv. joda det har jag. lite stressig dag, men underbar ändå. min syster har gift sej :)

    SvaraRadera
  3. Thaipinnen.myshowroom.se9 november 2012 14:41

    nice:D

    SvaraRadera
  4. Matilda Ahlström9 november 2012 14:41

    Åh jag funderar verkligen på att börja på prenumerera på glossybox! Tycker du det är värt pengarna och får man bra grejer? :)

    SvaraRadera
  5. blir lika sugen på glossybox varje gång jag ser nya innehållet =)

    SvaraRadera
  6. Undra om den tandkrämen hjälper alls?
    Det gick rätt okej på jobbet, förutom att det kom en tjuv och lurade bort min kollega (som jobbade ensam) och hans kumpan snodde pengar :/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails