måndag 20 augusti 2012

Ännu ett VIP-utskick från Tampons for free



I fredags när jag kom hem så låg det ett nytt litet VIP-utskick från Tampons for free:s bloggnätverk SheSocial och väntade på mig på hallmattan. Den här månadens kampanj "Länge leve alla Jungfrubröst & Hallongrottor" är i samarbete med Chartis. Om du gillar Chartis Kvinnliga Cancerförsäkring på Facebook och är bland de 500 första att göra det så får du en söt gåva.

Har du ännu inte blivit medlem hos Tampons for free så tycker jag absolut att du ska bli det.


When I got home before the weekend I found a new VIP-dispatch from Tampons for free's network for bloggers; SheSocial. This time the campaign is in collabortation with Chartis cancer insurance for women.

19 kommentarer:

  1. beautiful bracelet!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara vip och få fint nagellack! Mitt badrumsskåp svämmar över med tamponger=)

    SvaraRadera
  3. Vad gott med godis! Hur blir man VIP-nisse?

    SvaraRadera
  4. Wow! I need to check it on fb! Love that pink nail polish.
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Å jag har gjort en glossybox beställning på 6 månader nu och det ska bli så kul att få hem dem, jag byte till mig tandkrämen som du fick i en av grupperna som jag bloggade om på FB, den är så bra, vill ha flera :)
    Tycker du ska gå med i bytargrupperna :)

    SvaraRadera
  6. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 14:40

    SV: Ja de är verkligen hur balla som helst! Lite surt att de inte finns i min storlek bara :/

    SvaraRadera
  7. Eller hur, vill köpa flera saker i goth stil.
    Har haft så mycket mer tidigare, men det har
    försvunnit under alla flyttar.. =/
    Så nu har jag bara några enstaka saker kvar.. =(
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  8. Bara jag som inte fick något annat än själva tampongerna? :(

    SvaraRadera
  9. sv; åh vad bra haha :D

    SvaraRadera
  10. Liivahliinblogg9 november 2012 14:40

    Sv: ja de har ju det :) hehe okej tur!

    Fin färg på nagellacket! Jag gillar mavala faktiskt. tycker de brukar täcka bra, och sitter bra.

    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera
  11. det har jag å tack det samma fina du

    SvaraRadera
  12. Geléhjärtan som är så gott :)
    Tack! Nej, jag är faktiskt lite rädd för åska, speciellt om jag inte är inomhus.

    SvaraRadera
  13. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:40

    sv. tack snälla! :)

    SvaraRadera
  14. Jag har inte fått något än :/
    Hoppas verkligen inte det har börjat komma julsaker i butikerna än! :O

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails