Bildkälla: Pinkoholic.se
Visst är det härligt med alla reor så här efter jul? Jag passade på att klicka hem de här mysiga plaggen från Pinkoholic som just nu har 40% rabatt på hela sitt sortiment. Perfekta att mysa runt i hemma.
Don't you just love all the sales going on this time of year? I just ordered these cozy pink clothes from Pinkoholic.se that now have a 40% discount on all their items. They will be perfect for a lazy day at home.
Don't you just love all the sales going on this time of year? I just ordered these cozy pink clothes from Pinkoholic.se that now have a 40% discount on all their items. They will be perfect for a lazy day at home.


My kind of style for the weekend pink sweats outfit. Great post have a awesome Sunday.
SvaraRaderahttp://tifi11.blogspot.com
ÅH, skulle jag vilja ha... fast inte i rosa... heh. Mysig hur som helst.
SvaraRaderaJa, jag hoppas att mitt 2014 ska bli bättre också. Tack för omtanken.
Kram
Love the pink sweats!! Very cute :)
SvaraRaderawww.ruzinscloset.com
Cute sweatsuit!
SvaraRaderaxoxox,
CC
How cute! Utterly adorable! Happy Sunday! xo
SvaraRaderathat looks so comfy!
SvaraRaderahappy day!
http://www.getcarriedaway.net/
Sv: Ja, de var det också. :)
SvaraRaderaHar du haft en bra dag? :)
mysiga!
SvaraRaderahttp://liindstrand.blogg.se/
Unfortunately in Spain sales start 7th of January so I've wait a bit yet ;) Lovely sport suit!
SvaraRaderamysig dress :)
SvaraRaderaååh, vad jag vill handla där! synd att ekonomin inte riktigt tillåter det just nu!
SvaraRaderahttp://www.nattstad.se/healthbyangelica?
I like this pink set, and u can't go wrong with sales:)
SvaraRaderaHi dear
SvaraRaderaIt's great, love pink!
xoxo
Den där dressen hade jag gärna haft hemma, fast jag hade velat ha stort tryck på benet på byxorna också.
SvaraRaderaNice post, I love pink :)
SvaraRaderahttp://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/
Det är ett litet tryck på rumpan.
SvaraRadera