Det amerikanska märket Burt's Bees lanserar nu läppglans. Burt's Bees läppglans består av 100% naturliga ingredienser och kommer i två varianter. Lip gloss och och lip shine. Jag tycker Burt's Bees lip shimmer är trevliga så dessa verkar intressanta då jag saknat lite färg hos deras lip shimmer.
Sverige blir första land i Europa med att lansera Burt's Bees läppglans och de kommer att gå att köpa hos Kicks och Kicks.se från och med den 7 februari 2013 (idag med andra ord!),
The American brand Burt's Bees now have lip gloss and lip shine amongst their products. Burt's Bees lip glosses and lip shines contains 100% natural ingredients. I like Burt's Bees lip shimmers but I would like them to have a bit more color so I think these sounds interesting.
Sweden is first out among the European country to sell Burt's Bees lip glosses and lip shimmer and they can be bought at Kicks and Kicks.se from February 7 th.
The American brand Burt's Bees now have lip gloss and lip shine amongst their products. Burt's Bees lip glosses and lip shines contains 100% natural ingredients. I like Burt's Bees lip shimmers but I would like them to have a bit more color so I think these sounds interesting.
Sweden is first out among the European country to sell Burt's Bees lip glosses and lip shimmer and they can be bought at Kicks and Kicks.se from February 7 th.


sv: Så var det här också. Allt hade tinat bort och jag vad superglad över det. Men igår natt så kom det ungefär 10-15 cm här. Och nu snöar det igen.. ush!
SvaraRaderaI like it so much
SvaraRaderaXO
C
Ser mycket spännande ut. Kul att Sverige blir första landet i Europa också.
SvaraRaderaFörstår det :( Känner du dig ngt piggare idag?
Fina färger :)
SvaraRaderaAmazing colour :)
SvaraRaderaNoor @ Noor's Place
Join My Giveaway
how nice! xo
SvaraRaderahttp://lilliness.blogspot.it/
That brand I didnt show before, looks interesting and I like that colors. Have a nice day.
SvaraRaderahttp://www.fashiondenis.com/
Lovely shades !! Love 100% natural concept :)
SvaraRaderaNew post up...
❤ StylishByNature.com
I love Burt's! Such a great product line.
SvaraRadera-Ashley
http://lestylorouge.com
Gorgeous glosses!
SvaraRaderaxoxox,
CC
Tack, ja hon är redan bättre!
SvaraRaderasv. jaaa jag gillar dem :D tack! :D
SvaraRaderaI like those colors! xoxo
SvaraRaderaHärliga färger, :)
SvaraRaderai love burt's bees products :)!!
SvaraRaderawww.lisalovescoco.blogspot.com
Love them!!!!!
SvaraRaderaKisses
Francy&Stef
chicwiththeleast.blogspot.it
jag använder nästan aldrig läppglans :)/linneakin
SvaraRaderaI've heard such great things about Burts Bees products, no idea they did lip shades too.Hope you have a wonderful Friday doll!
SvaraRaderaI did not know Burt Bees had such products!
SvaraRaderaThat's great :D
xoxo
novelstyle.blogspot.com
Va kul :)
SvaraRaderaGreat post! I really like Burt's Bees.
SvaraRaderaxxxLiora
lioraatsea.blogspot.com
Great products! ;)
SvaraRaderaEnter to win a $40 voucher to Indressme!
Trendy Teal
I love this brand! I cannot find it in Spain but when I travel to USA I always buy a couple of things!
SvaraRaderaim a fan of burts bees!
SvaraRaderaxo
MOSAMUSE
www.MOSAMUSE.com