onsdag 1 maj 2013

Glossyboxen april - Spring clean your beauty





Igår hämtade jag ut april månads glossybox. Den här gången var temat "Spring clean your beauty" och min box innehöll följande:

  • Maria Nila Stockholm Palett Masque, Pure volume
  • Tancan Bronze self-tanning spray
  • Vichy Normaderm Hyaluaspot
  • Être Belle Collagen & Aloe Vera Hydro Mask
  • Balance Me Super toning body wash
Det här var kanske inte min favoritbox så här långt. Jag avänder nämligen inte self-tanning och Vichy Normaderm Hyaluaspot har jag redan från Vichys visning här för ett tag sedan. Det som jag är mest sugen på att testa från den här månades box är Être Belle Collagen & Aloe Vera Hydro Mask.



Yesterday I picked up this months glossybox. This time the theme was Spring Clean Your Beauty and above you can see what was in it. This wasn't my favorite box since I don't useually use self-tanning products and I already got the Vichy Normaderm Hyaluaspotsince we got it at the Vichy pressevent a while back. The product I most look forward to trying from this box is the Être Belle Collagen & Aloe Vera Hydro Mask.

14 kommentarer:

  1. Jag blev nyfiken på Maria nilla palett :)
    Hoppas du hade en fin Valborg :)?

    SvaraRadera
  2. Spännande saker! Hoppas dom är bra! :)

    SV:Tackar!

    SvaraRadera
  3. venuslovesvirgo1 maj 2013 22:34

    Looks bigger an dbetter than last glossy box. XOXO

    SvaraRadera
  4. http://iseedee.blogg.se1 maj 2013 23:17

    Det var lite skumma produkter som var med denna gången... men aprilmånadens box nu?? Är den inte väldigt sent ute?!

    SvaraRadera
  5. Åh, den boxen hade jag velat testa :D
    http://lica.nu

    SvaraRadera
  6. Den kommer alltid i slutet av månaden och sedan så tog det några dagar innan jag hade tid att hämta ut den på posten.

    SvaraRadera
  7. The stuff looks great, I never tried any of them and I'm really curious!:) Kisses! xo

    http://lilliness.blogspot.it/

    SvaraRadera
  8. I love the idea of spring cleaning one's beauty routine, though. :)

    SvaraRadera
  9. emzaans.blogg.se2 maj 2013 19:14

    har länge funderat på att beställa den där boxen. är det värt det? blir det inte mycket som blir liggande och bara tar plats? :)
    sv. ja paket är alltid roligt!! :D och som du säger: tur att vi slapp betala den resan själva haha! ^^

    SvaraRadera
  10. Fun products!
    I need a new self-tanning spray!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  11. hoppas det blir lite produkter som du använder mer i nästa box då :) /linneakin

    SvaraRadera
  12. patriciac.blogg.se13 april 2014 14:53

    Nej den där boxen lät inte vidare skoj, tyvärr. Hoppas att nästa månads blir bättre.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails