tisdag 16 februari 2016

Alla hjärtans dags mani

Så här blev min Alla hjärtans dags mani i år. Rosa och hjärtan. Perfekt till Alla hjärtans dag.
Alla hjärtans dags mani

Alla hjärtans dags mani
Lacken jag använde  kommer båda från Depend 7Day. Som bas använde jag Depend 7Day Hidden Rainbow, ett av lacken för våren 2016, och för stampingen använde jag Depend 7Day Girly Joy. Stampingplattan jag använde kommer från Pueen. Egentligen hade jag tänkt göra ett annat hjärtmönster men det lyckades inte så jag fick använda mig av ett enklare mönster. Som ni märker är jag ingen stampingexpert men övning ger färdighet brukar man ju säga så jag kanske blir bättre på de.

Gjorde ni någon Alla hjärtans dags mani i år?


This is how my Valentine's Day mani turned out this year. Pink and hearts. Perfect for Valentine's Day.

The polished I used are both from Depend 7Day. As base for the mani I used Depend 7Day Hidden Rainbow, one of the spring 2016 shades, and for the stamping I used Depend 7Day Girly Joy. The stamping plate I used is from Pueen. I was planning to do another heart stamping but that design was to complex and I didn't succeed with the stamping so I had to go with this easier design instead. As you might understand I'm no stamping expert. But practice makes perfect so maybe I will get better at stamping in the future.
 
Did you do any Valentine's day manicure this year?

21 kommentarer:

  1. Beautiful mani! Gorgeous color!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    SvaraRadera
  2. So pretty!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    SvaraRadera
  3. lovely nail-art!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    SvaraRadera
  4. What a cute heart design! It's perfect for Valentine's Day :)

    SvaraRadera
  5. Hi dear
    Perfect nails!!
    So cute
    xoxo

    SvaraRadera
  6. Wow..beautiful nail art
    xo, Neha
    http://www.theinstylejournal.com

    SvaraRadera
  7. This is such a stunning mani look for Valentine's Day - love the colors you chose!

    xx

    SvaraRadera
  8. Awesome! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    SvaraRadera
  9. BEautiful nail art!
    www.alessandrastyle.com

    SvaraRadera
  10. Hi dear
    Great!
    Have a nice week
    xoxo

    SvaraRadera
  11. Lovely manicure! This brand is good? My favourite perfumery has begun to sell it :)

    xoxo darling ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Cool, stamping makes for such amazing looks!

    -Kati

    SvaraRadera
  13. nice nail art!

    Blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    YouTube: goo.gl/wAOESm

    SvaraRadera
  14. Du har väl hört att RÖRELSEN har släppt en ny låt 'Kvar På Vårt Täcke' finns på Spotify. Återigen handlar det om relationer och att man tar sitt ansvar för den. Lyssna gärna! //Vic

    SvaraRadera
  15. Du har väl hört att RÖRELSEN har släppt en ny låt 'Kvar På Vårt Täcke' finns på Spotify & YouTube. Återigen handlar det om relationer och att man tar sitt ansvar för den. Lyssna gärna! //Vic

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails