lördag 5 december 2015

Nytt från Depend

Depend Glamour Look & Hot Look false nails
Depend limited edition false eye lashes
Depend Hot Look Purple Chess
Depend Glamour Look Pink Anniversary
Depend Glamour Look Evening Wish
Depend Hot Look Electric Night
Depend Limited edition false eye lashes
Depend False eye lashes limited edition with rhinestones

I oktober släppte Depend fyra nya lösnaglar, två Hot Look och två Glamour Look, och två limited edition lösögonfransar där det ena paret är dekorerat med svarta rhinestones. Fick hem dessa i ett pressutskick och insåg att jag inte hunnit visa er dem ännu. 

Jag har inte hunnit testa varken lösnaglar eller lösögonfransar ännu. Jag brukar oftast ha så långa naglar så jag inte skulle kunna använda de här lösnaglarna som är rätt korta (men väldigt fina och användarvänliga). Nu har jag dock haft rätt korta naglar ett tag så jag skulle kunna testa dessa. Insåg dock snabbt att jag inte hade någon remover för lösnaglar men det har nu införskaffats så bilder på naglarna på kommer att komma. 

Lösnaglarna kostar 99 kr och dem hittar du hos Cubus, Åhléns, ICA och välsorterade parfymerier. Lösögonfransarna kostar 79 kr och finns på Cubus och välsorterade parfymerier men de är limited edition och har som sagt funnits i affären sedan oktober...

Brukar ni använda lösnaglar eller lösögonfransar? 


In October this year the Swedish brand Depend released four new false nail designs, two Hot Look and two Glamour Look, and two new limited edition false eye lashes where one pair is decorated with small black rhinestones. I got these as a press release and I realized that I had forgot to show you them. 

I haven't tried the nails or the eye lashes yet. I usually have long nails and then I wouldn't be able to try these nails cause they are kind a short. Very cute and wearable though. Now I've actually been having short nails for a while and thought I would try these but soon realized that I didn't own any false nail remover so I had to buy me one of those first. Now I have so I will be showing you these when I wear them. 

Do you use false nails or false eye lashes? 

8 kommentarer:

  1. Jag har varit lite dålig med att använda lösögonfransar, just för att jag tycker det är svårt att applicera själv, men det är väl en vanesak :) Använde senast Ardell fransar som var som "halvfrans" och de var lättare att applicera och fina! Tycker det är så snyggt.

    SvaraRadera
  2. Great products!! Would love to see complete review of those lashes!!

    SvaraRadera
  3. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    SvaraRadera
  4. Jodå, visst hade vi en mysig helg!
    tack, det är bättre nu som tur är :)

    SvaraRadera
  5. Snygga! Jag gillar naglarna med svart och silver! Aldrig använt lösnaglar eller lösögonfransar eller så, haha.

    SvaraRadera
  6. wow...great haul....the second pair of lashes look stunning....

    http://www.crazyaboutcolors.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails