onsdag 23 december 2015

Christmas manicure with Ciaté





Ciaté skickade hem några lack till mig för ett tag sedan så till fjärde advent passade jag på att göra en enkel julmanikyr med Ciatés Boudoir. På accéntnageln använde jag mig av Ciaté caviar pearls Christmas tree caviar och och klockorna är en nail water decal från Pueen.


Ciaté sent me some nail polishes a while ago so I used Ciaté Boudoir to create a Christmas inspired manicure for the fourth Sunday of Advent. On the accént nail I used Ciaté caviar pearls Christmas tree caviar and the the Christmas bells is a nail water decal from Pueen.


15 kommentarer:

  1. They look so cute!!!
    http://www.silkypearl.com/

    SvaraRadera
  2. Those turned out so lovely! What a fun holiday look :) xoxo

    All Things Bright and Lovely

    SvaraRadera
  3. Hi dear
    Great nail art, perfect for this Christmas season
    Love the caviar one
    xoxo

    SvaraRadera
  4. What a gorgeous Christmas mani - absolutely adoring it! Merry Christmas beautiful!

    xx

    SvaraRadera
  5. Great mani! Merry Christmas! I wish all the best dear! kisses

    SvaraRadera
  6. Snygga naglar!!!

    sv: ja hoppas jag med, är sååååå trött på att vara såhär trött :/

    SvaraRadera
  7. So festive! Love the little bells :)

    SvaraRadera
  8. snyggt! ser nästan ut som mina julnaglar! :)

    SvaraRadera
  9. Riktigt fint! :D Gillar den juliga klara röda färgen på dina naglar. :D Kram

    SvaraRadera
  10. Beautiful nail art
    www.alessandrastyle.com

    SvaraRadera
  11. De e alltid najs o fixa naglarna :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails