söndag 11 oktober 2015

Rabatt hos Gaia skincare


I veckan fick jag hem lite produkter från Gaia skincare. Har redan börjat testa deras Pink Grapefruit & Jasmine Body wash (ovan) och Pink & Grapefruit & Jasmine Body moisturiser. Mitt första intryck av dessa är att jag gillar dem. En recension kommer så klart när jag hunnit testa dem lite mer.

Tills dess kan jag passa på att tipsa om att ni fram till den sista oktober får 20% rabatt på ett köp hos www.gaiasverige.se med koden "kashya". 



Earlier this week I recieved some products from Gaia skincare. I've already started to try out their Pink Grapefruit & Jasmine Body wash (showned above) and Pink Grapefruit & Jasmine Body moisturiser. My first impression is that I like them. Of course you will get a review when I've had time to try them a little more. 

 [Inlägget är ett samarbete med Gaia Skincare. Alla åsikter är dock helt och hållet mina egna]

17 kommentarer:

  1. Vad roligt med en rabattkod! Ska kanske kika in där när jag får pengar :)

    SvaraRadera
  2. Hi dear
    Great interesting!!!
    Thanks cor sharing
    xoxo

    SvaraRadera
  3. Alltid najs med rabatt!

    SvaraRadera
  4. Great review sweetheart...thx for sharing!

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, det var det verkligen! :)

    Kul att du gillar dem! :)

    SvaraRadera
  6. I have never heard of the brand but seems like you are enjoying using them :) waiting for your reviews

    SvaraRadera
  7. Yasmine and grapefruit scent sounds great. Looking forward to read your review :)

    www.glamdevils.com / MIASMODE

    SvaraRadera
  8. Can't wait to hear about this!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    SvaraRadera
  9. nice product!!!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails