torsdag 24 september 2015

MASQ+ Rejuvenating & Moisture



MASQ+ Rejuvenating & Moisture sheet mask

Vad: Ansiktsmask i arkform
Pris: Just nu 99 kr för två eller 250 kr för 6 st Powerlites webshop

Om produkten:  Fuktighetsbevarande och mjukgörande mask. Ska passa dig med torr, stressad eller livlös hy med tendens till linjer och rynkor. Aktiva ingredienser, bl.a. hyaluronsyra, trollhassel & C- och E-vitamin.

Min åsikt: Den här masken är i form av ett ark indränkt i serum. Jag tycker den här typen av mask är väldigt smidiga. Man bara lägger arket över ansiktet och låter det sitta där i 20-30 minuter så den får verka. Överflödigt serum som är kvar på masken efter behandling kan smörjas in på hals och dekolletage, eller var man nu känner att man kan behöva lite extra fukt. Jag känner mig pigg och fräsch och huden känns trevligt återfuktad efter avändning. Masken tvättas inte bort efter användning vilket gör att min hud känns lite kladdig ett tag efteråt. Jag har känslig hud och den här masken irriterat inte min hud det minsta. Den ger dock inte heller något helt fantastiskt resultat men den känns skön och återfuktande.

Slutsats: Jag gillar den här masken. Den är väldigt enkel och smidig att använda. Ansiktet känns återfuktat och jag känner mig pigg och fräsch efter användning. Huden känns dock lite kladdig ett tag men det är inget som stör mig jättemycket. Skulle kunna tänka mig att köpa den här. Framförallt för att den är så smidig. Jag är lat som ni vet.



MASQ+ Rejuvenating & Moisture sheet mask
 

What: Sheet mask

My opinion:
This is a sheet mask drained in serum. I think this type of mask is really easy to use. To use it you only have to place the sheet on your face and let it be there for 20-30 minutes. Extra serum left on the mask post treatment can be used on neck and décolletage, or where ever you are dry and need some extra moisture. My skin feels fresh and nicely moisturized after using the mask. You are not supposed to wash away the mask after usage therefore my skin feels a bit sticky for a while. I have sensitive skin and this mask did not irritate my skin at all. The result is not tremendous but the skin feels feels nice and moisturized.

Conclusion:
I like this mask. It is really simple and easy to use. The face feels moisturized and I feel alert and fresh after using it. The skins feels a little bit sticky for a while but for me it isn't much of a trouble. I could buy this mask. Especially because it is so easy to use. I'm lazy you know.

12 kommentarer:

  1. Great review sweetheart...thx for sharing!

    SvaraRadera
  2. My face needs a treatment like this so badly. Great review! xoxo

    All Things Bright and Lovely

    SvaraRadera
  3. Thank you for sharing your experience! This mask seems to be really a good product and I must check if I can buy this mask in Germany! Happy weekend.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    SvaraRadera
  4. i love sheet masks..this one sounds great too

    SvaraRadera
  5. Nice post!
    Have a great Friday!
    Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. I want to find this mask, to order it, cause I think I never saw it in the UK! I loved the fact that is full of serum and that it doesn't irritate skin, I also have sensitive skin and need to be careful with products - so, this seems to be a perfect mask!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera
  7. Bra med en produkt som är så smidig! :)

    SvaraRadera
  8. would love to try it mostly for the fact that its easy to use

    SvaraRadera
  9. Sheet masks have always been my fav 😁
    www.freshfacebeauty.in

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails