söndag 20 september 2015

Jane Kønig love tag

Detta inlägg är i samarbete med Jane Kønig




Känner ni till Jane Kønig? Jag måste erkänna att jag inte gjorde det innan företaget kontaktade mig och undrade om jag skulle vara intresserad av att testa ett smycke därifrån. Jane Kønig är en dansk smyckesdesigner som gör riktigt fina smycken om ni frågar mig. Bl.a. så är hon känd för sina otroligt stilrena  och populära love tag smycken som finns i lite olika modeller. Du kan välja mellan olika metaller, om du vill ha kulkedja eller ankarkedja, du kan även välja mellan olika längder så att du får precis det smycket du vill ha. Lovetagsen finns även i 18 karats guld. Lovetags gör det möjligt att alltid bära din familj med dig i form av ett vackert smycke. Självklart kan du köpa till extra love tag hängen längre fram om du t.ex. får tillökning i familjen och vill lägga till en ny love tag på ditt smycke.

Jag fick välja ett valfritt love tag halsband och valde ett i sterling silver med kulkedja.  Mitt love tag halsband har bokstäverna H och Å. H för min man och Å för mig. Jag är verkligen nöjd med min love tag. Den stilrena designen gör att det fungerar alldeles utmärkt att bära halsbandet varje dag. Halsbandet kom dessutom i en fantastiskt fin smyckesask som låg i en liten förvaringspåse. Jag gillar när saker kommer i fina förpackningar. Man blir så glad och det känns lite extra lyxigt.


Do you know Jane Kønig? I must admit that I hadn't heard of the brand before the company contacted me and wondered if I would be interested in trying their jewelery. Jane Kønig is a danish jewelry designer who according to me makes very beautiful jewelry. She is well-known for her incredible stylish and popular love tags, which are available in a couple of different models. You can choose between different metals, if you would like a ball chain and anchor chain, you can also choose different lengths in order to receive exactly the jewelery you want. The love tags are available in 18K gold. Love tags makes it possible to always bring your family close to you in the form of a beautiful jewelry. You will of course be able to buy another love tag in the future if you for instance have a kid and wants to add a new love tag to your jewelry.

I could choose any love tag necklace and I choose one in sterling silver with a bullet chain. My love tag has the letters H and Å. An H representing my husband and an Å representing me. I really like my love tag. The stylish design of the necklace makes it perfect for every day wear. The necklace was delivered in a very beautiful  jewelry-box located in a cute little bag. I like when things are delivered in nice packaging. It creates happiness and a feeling of luxury.
    
[This blog post is in collaboration with Jane  Kønig who has sponsored it with this love tag necklace]

8 kommentarer:

  1. That is a wonderful idea and the product is gorgeous! xoxo

    All Things Bright and Lovely

    SvaraRadera
  2. That's awesome!
    Have a nice week!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    SvaraRadera
  3. this is so beautiful..Will make a great gift too

    SvaraRadera
  4. Lovely post, have a beautiful week! <3

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, det är den verkligen! :)

    Fint!

    SvaraRadera
  6. A love tag, how sweet! I liked the idea of the two letters! I think I haven't heard of the brand before, but it was good that you showed, because I really liked it! I have to see more pieces, I bet they are also wonderful!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails