torsdag 6 augusti 2015

Sommarpresent från Militus Medical


Förra veckan fick jag hem en fin sommarpresent från butiken Militus Medical. Verkligen otroligt gulligt av dem och present kändes väldigt genomtänkt då produkterna verkligen passar mig perfekt. De hade till och med lyckats skicka mig ett nagellack som jag inte redan hade vilket inte är någon lite bedrift.=) 

Så kul med det lilla manikyrsetet och glasfilen från Pfeilring. Har varit nyfiken på att testa deras grejer. Lacket från Deborah Lippmann ser jättefint ut och kommer testat inom kort och då kommer jag självklart att visa bilder. 


Last week I got a summer gift from the store Militus Medical. So nice of them and it really feels like they'd put some thought in to the gift cause the products are just so me. They'd even manage to send my a nail polish that I didn't already own which isn't an easy thing to do.=)

I'm really happy about the small manicure set and the glass file from Pfeilring cause I've been wanting to try their products. The Deborah Lippmann nail polish looks really nice and I'll been trying it out soon and then of course I'd be showing you photos of it.


23 kommentarer:

  1. That's really such a nice present, so sweet and lovely from them! And the Deborah Lippmann nail polish is really nice, so good you got it, and didn't have it! Really a nice gift, looking forward to seeing your manicure soon!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera
  2. This is really a nice gift and I understand you are happy about it.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    SvaraRadera
  3. Beautiful color!
    Have a nice week-end!
    Photographe Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    SvaraRadera
  4. What a cute set:) I'd love to try some DL polishes soon.

    SvaraRadera
  5. The manicure set looks lovely. Esp. the nail polish. Can't wait to see you wear it :)

    xx

    SvaraRadera
  6. What a gorgeous glitter!! So beautiful!

    SvaraRadera
  7. Beautiful nail polish! Love the manicure set, it's so neccessary!

    SvaraRadera
  8. Fint nagellack. Jag har aldrig varit så mycket för nagellack, men senaste halvåret så känner jag mig naken utan och köper nytt varje månad. Det har till och med smugit in lite roliga färger i mina nyanser. :)

    SvaraRadera
  9. Great gift!!!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul med en present :) Nagelsetet var sött :)

    SvaraRadera
  11. the kit looks very cute and travel friendly :)

    SvaraRadera
  12. Sv: Ja, det var riktigt härligt med! :)

    Kul! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails