söndag 12 juli 2015

OPI Color Paints

 OPI Color Paints entire collection
 OPI Color Paints minus canvas
 Another photo of the entire OPI Color Paint Collection
 Swatches of OPI Color Paints. Here they I have painted three coats without OPI Silver Canvas underneath
  Another photo of the swatches of OPI Color Paints, three coats with out OPI Silver Canvas underneath
 Swatches of the entire OPI Color Paint Collection including OPI Silver Canvas. The other shades are one coat over OPI Silver Canvas.
 OPI Color Paint collection. One coat over OPI Silver canvas. From left to right: Landscape Artist, Turquoise Aesthetic, Indigo Motif, Purple Perspective, Pen & Pink, Magenta Muse, Chromatic Orange, Primary Yellow and Silver Canvas
 Some nail art I've created playing with the OPI Color Paints.

Jag har berättat att OPI skulle släppa OPI Color Paints nu till sommaren och tänkte att det var dags att tala om vad jag tycker om dessa lack. OPI Color Paints är en serie nagellack speciellt framtagna för nail art. Jag fick dessa från OPI i våras och min första tanke var väl att det här var en rolig idé men kanske inte riktigt något för mig som helt saknar tålamod för nail art. Jag älskar nagellack (om någon nu skulle ha missat det) men nail art har jag inte alls tålamod för. Jag bestämde mig i alla fall för att ge dessa en chans när jag nu ändå har dem och jag måste säga att jag faktiskt har haft roligare med dessa än jag trodde att jag skulle ha. Det är faktiskt ganska enkelt att skapa rolig nail art, eller i mitt fall åtminstone något som påminner om nail art,  med dessa även om man är ovan. Dessutom tycker jag att de färgade Color Paint lacken är grymt läckra bara som de är eller bara målade som de är över Silver Canvas.

Här ovanför kan ni se lite snabba manikyrer som jag skapat med hjälp av OPI Color Paints. 

OPI Color Paint lacken och OPI Silver Canvas kostar alla 155 kr/st och det går även köpa ett mini-kit innehållandes Silver Canvas, Primary Yellow, Chromatic Orange, Pen & Pink, Purple Perspective och Turquoise Aesthetic för den som vill prova. 

OPI Color Paints finns ute i butik nu eller kommer in i dagarna. 

 Jag kommer nog absolut att leka lite mer med dessa och se vad man kan göra för skoj med dem. 



I've told you that OPI would release a new collection called OPI Color Paints this summer and I thought it was time that I told you my impression about these. OPI Color Paint is a series of polishes especially designed for nail art. I recieved these from OPI earlier this year and my first thought was that well this might be a fun collection but maybe not for me since I lack the patience to do nail art. I love painting my nails and I love nail polish but nail art isn't my cup of tea. It requires more time and patience then I have. Well since I'd gotten these I thought that I might at least give them a try, right? And I have to admit that I actually had a lot of fun playing around with these. It's actually not that hard to create nail art, or in my case something that at least slightly reminds of nail art, with these. Even if you're a nail art newbie. I also think the OPI Color Paints looks really nice on their own or just painted over the OPI Silver Canvas. 

Above you can see some of my OPI Color Paints creations. 

OPI Color Paints are available in stores around Sweden now. 

I think I definitely will plays some more with these and see what else fun you can do with these. 

 

26 kommentarer:

  1. I looove OPI and the colors look so beautiful! I never had nail art, but I would love to try! I think I can;t do it alone, but I will ask my manicurist if she can do something! I loved that kind of violet/purple.bluish mix of shades!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera
  2. I used to love nail art, but I don't have time for it anymore. Your nails are so pretty!

    SvaraRadera
  3. Wonderful colours!

    Have a lovely Sunday :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    SvaraRadera
  4. Wow! These are all so gorgeous!

    SvaraRadera
  5. Beautiful colors!
    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    SvaraRadera
  6. Wooow those nail paints are beautiful and so are the Nail art designs :D

    SvaraRadera
  7. Amazing post! What cute colors!!!!

    Kiss
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    SvaraRadera
  8. These are lovely! OPI is fabulous
    xx
    www.junewantsitall.com

    SvaraRadera
  9. I don't really do nail art either, but this OPI line looks great.:)

    SvaraRadera
  10. So many beautiful colours! :)

    SvaraRadera
  11. I actually never tried opi before, but I'd love to :)

    Instax mini 25 giveaway - www.mykindofjoy.com

    SvaraRadera
  12. Kul att det gick lättare än vad du trodde. Jag är inte heller någon höjdare på nailart.

    SvaraRadera
  13. Vad coolt att det finns speciella nagellack för sånt! Hade ingen aning om det. :3

    SvaraRadera
  14. coolt det var att blanda dom sådär!

    SvaraRadera
  15. Yay for pretty new shades!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    SvaraRadera
  16. I never tried OPI-lacks ... I know I should :) The colours are wonderful and I want to thank you for your very nice last comment <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    SvaraRadera
  17. Tkr inte OPI har så mkt fina färger här i butikerna :P

    SvaraRadera
  18. Hi dear
    OPI is one of my favs! So good
    Love the purple
    xoxo

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails