lördag 11 april 2015

Shebox mars 2015


Shebox.se är en ny prenumerationsbox med skönhetsprodukter. Mars box innehöll 
  • Berutti Volumising Styling spray
  • Sleek conture kit medium
  • Leisuretime brush set
  • OPI Gouda Gouda Two Shoes
  • ionika mini styler
Jag tycker det var en ganska rolig box men jag tror att counture kitet är för mörkt för mig, har dock inte testat det ännu. Mini stylern är verkligen supersöt. Boxen kostar 249 kr i månaden så dyrare än Glossybox. Hos Shebox kan du dock se vad månadens boxen kommer att innehålla innan du bestämmer dig för att  börja prenumerera. Aprilboxen innehåller produkter från Calvin Klein, Rimmel, Schwarkopf, fashionista och Sen.

Har ni testat Shebox?




Shebox.se is a new beauty subscription service in Sweden and above you can see what was inside the March box. I think this box was kind of fun but I think the conture kit is going to be to dark for me. Haven't tried it yet though. The mini styler is super cute! This box is a bit more expensive than Glossybox. April's box is going to contain products from Calvin Klein, Rimmel, Schwarkopf, fashionista and Sen.

Do you like beauty subscription boxes?

18 kommentarer:

  1. These monthly boxes are getting to be a big business. Looks like a nice collection of stuff :) xoxo

    SvaraRadera
  2. That's amazing! I didn't know about this Shebox before I read your blog and it sends the hair volumizer, which is great. and other great things, but even a mini styler? Wow, this is really great!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera
  3. That's amazing! I didn't know about this Shebox before I read your blog and it sends the hair volumizer, which is great. and other great things, but even a mini styler? Wow, this is really great!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera
  4. I never tried these subscription boxes, but I do love what you got, especially that flat iron ;) xoxo

    SvaraRadera
  5. Woow, amazing box! The mini styler is so lovely :)

    xoxo dear,
    Mode in Technicolor

    SvaraRadera
  6. Inte testat den boxen, men ser ut som helbra saker!

    SvaraRadera
  7. Wonderful products. ^^
    New post is online...

    SvaraRadera
  8. Nice products, love the ionika mini styler, it's so cute :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack, jag hade en trevlig kväll. :)
    Hoppas du har en bra kväll! :)

    Kul med nya produkter!

    SvaraRadera
  10. Har inte testat nån av de där boxarna, men kan tänka mig att det är kul att få hem varje månad. :-)

    SvaraRadera
  11. Jag har inte provat någon box ännu, men just Glossybox tror jag att jag avstår från då många verkar sluta med dem. Har du någon annan härlig box att tipsa om förutom denna? Jag vill egentligen bara ha skönhet i min, och realtivt rolig skönhet, eller vad en ska säga ;P haha Gärna mkt smink ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails