måndag 9 mars 2015

THML dress



 Dress: THML (from Golden tote)
Bangle: Her Fashion box 
Shoes: Ecco
Tights: ?

Förra veckan var jag iväg på Sverigelanseringen av det isländska skönhetsmärket Sóley Organics. Tyvärr har min stationäradator där jag har mina foton bråkat lite så jag kommer inte åt mina bilder för tillfället. Jag måste ta itu med det så jag kan visa lite bilder från lanseringen. Jag har dessutom en del recensioner som jag har planerat men när jag nu inte kommer åt bilderna så måste det tyvärr också vänta. 

Här är i alla fall lite gamla bilder från i julas. Jag gillar verkligen den här klänningen från THML som jag fick i en Golden tote i höstas.



Last week I attended the Swedish launch of the islandic beauty brand Sóley Organics. Unfortunately my stationary computer where I have my photos haven't been working with me the way I wish it would so I can't get to my photos at the moment. I'll have to fix that so I can show you the photos from the event. I also have some beauty reviews that I've been planing to write but as I can't get to my photos that will have to wait too. 

Here are some old photos from this Christmas that I haven't showed you yet. I really like this THML dress that I got in a Golden tote last fall.

15 kommentarer:

  1. Så fin du är :) Klänningen klär dig :)

    SvaraRadera
  2. Oh, I know how it is, when we have photos on another computer... but anyway, waiting for your news, I never heard of that brand before, and being organic, it must be good! I like that dress very much! The texture, the color... really lovely and you look very pretty!
    DenisesPlanet.com

    SvaraRadera
  3. Such a lovely dress and you look amazing in it. Very beautiful lady and such a gorgeous figure!! Look forward to the event shots too. Good luck with your computer. xoxo

    All Things Bright and Lovely

    SvaraRadera
  4. Very nice outfit. Love the bangle too.
    https://blogthebutterfly.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. You look so pretty! Lovely dress, so elegant :)

    xoxo,
    Mode in Technicolor

    SvaraRadera
  6. nice outfit!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    SvaraRadera
  7. The event sounds cool. I like the dress, suits u well Kashaya! xo

    SvaraRadera
  8. Oh vad spännande att du var med på lanseringen :DD Synd dock att datorn krånglar, hoppas det löser sig snabbt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails