tisdag 13 januari 2015

Avslutad! Giveaway: Invisibobble Avslutad!

Som ni kanske minns så fick jag hem några förpackningar med Inivisbobbles från Invisbobble Sverige till er läsare så här kommer er chans att få testa Invisibobble själva.
För att delta:
  • Svara på hur många färger Invisbobble finns i. Svaret hittar ni här.
  • Berätta varför du skulle vilja få chansen att testa Invisibobble.
  • Ange din e-post adress.
Sex vinnare kommer att få varsin, slumpmässigt utvald, förpackning Inivisbobbles. Varje förpackning innehåller tre snoddar. Vinnarna kommer att utses av min man. Tävlingen avslutas söndagen den 25/1 2014 kl. 23:59. Tävlingsbidrag efter denna tid kommer inte att räknas. Vinnarna kommer att kontaktas via e-post så glöm inte ange e-post adress. Eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
 OBS! Tävlingen är avslutad. Vinnarna har kontaktats via e-post.

As you might remeber Invisibobble Sweden sent me some extra Invisbobbles to give away to my blog readers so you would get a chance to try them out for yourself.
To participate I want you to:
  • Answer this question: How many colors does Invisibobble come in? You can find the answer here.
  • Tell me way you would like to try Invisibobble.
  • Leave your e-mail adress so I can reach you if you win.
Six winners will get a random selected box of Invisibobbles. Each box contains three Invisibobbles. My husband will choose the winners. The giveaway closes military time 23:59 January 25 th 2014. Any participation after that will not be counted. Winners will be contacted through e-mail so don't forget to leave your e-mail.

OBS!!! This giveaway has ended. The winners have been contacted through e-mail.

15 kommentarer:

  1. Hanna Rosengren13 januari 2015 20:53

    Det finns 12 färger! Jag skulle gärna vilja prova en då jag har väldigt tjockt hår som har en tendens att traska ihop sig av vanliga snuddar, sen slits hårt väldigt mycket av det som följd.. rosengren_hanna@live.se

    SvaraRadera
  2. There is 12 colors and I will like to use for ponytail.
    cupcake50.jh@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Those are so so cute!! And thank you for the giveaway!! :) Crossing my fingers*
    a) it comes in 12 colours
    b) I would love to try them because they're super cute and useful! :)
    c) anshulbhrgv@gmail.com

    http://anshul90.com

    SvaraRadera
  4. Åh, jag hade velat vinna alla utom den blåa, gillar inte blått alls haha. Såklart ska jag vara med att tävla.
    De finns i 12 färger.
    Jag skulle vilja vinna för att jag är så fruktansvärt trött på mina vanliga hårsnoddar. Jag har så tjockt hår så när jag ska dra åt snodden det sista varvet för att få typ hästsvansen att sitta på plats då går alltid snodden av. Vore kul och se om de här fungerade bättre. Dessutom ska de väl vara ganska så skonsamma mot håret:)

    patriciac@live.se

    SvaraRadera
  5. Oooh this looks like a really interesting product, I don't know if we have this in the UK so it's nice to see different things! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk
    www.youtube.com/user/sprinklesofstyle

    SvaraRadera
  6. Fantastic giveaway, Kashaya. Good luck to everyone.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    SvaraRadera
  7. nice dear!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  8. 12 st!! Skulle gärna vilja pröva dem i dotterns hår tror hon skulle gilla dem skarpt! cademarkmartinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Nio färger
    Jag vill gärna testa en sån här då jag har varit nyfiken på dem och har oftast uppsatt hår 😊
    Princessemma1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. I guess, I think 5 colours :)
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    SvaraRadera
  11. How cool! Well, it has 12 colors and I would wear it as hair bun! Love that they're transparent. And remind me a bit of the 90s!

    wonderland@sugarpopfashion.com
    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    SvaraRadera
  12. Kul tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Svaret är: De finns i 12 härliga färger.

    Jag är nyfiken på dessa invisbobbles och de skulle vara så kul
    och få prova. Har hört så mycket bra om dem och att de sliter mindre på
    håret är ju hur bra som helst! :) De låter som en riktig räddare i nöden för mitt hår
    som är så trött på vanliga och dåliga hårsnoddar.:)

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera

  13. Invisibobble comes in 12 colors.

    I would love to try Invisibobble as it doesan't cause any hair-breakage like regular hair-bands so I can make high ponytail or top bun using Invisibobble without worrying about hair-breakage or tangling.

    e-mail address: senseiteve@gmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails