söndag 24 augusti 2014

ByeBra

 Bildkälla: Byebra.se
  Bildkälla: Byebra.se
 My own photo
 My own photo


Wearing ByeBra

Brösttejp från ByeBra med silk nipple covers

Vad: Brösttejp + nipple covers
Pris:  Från 199 kr/förpackning

Om produkten: ByeBra, den osynliga BH:n, finns i storlek från kupstorlek A till H. Håller i upp till 12 timmar. Vatten och fukttålig.

Min åsikt: Jag har testat självhäftande BH:ar tidigare och de tycker jag inte har funkat speciellt bra så jag hade väl inte jättehög förväntning på ByeBra heller men jag blev faktiskt positivt överraskad. Den satt fantastiskt bra på plats trots att jag testade den en väldigt varm dag när jag blev svettig. ByeBra är lätt att fästa och det känns inte speciellt mycket när du har den på dig. Den lyfter brösten och sitter på plats hela dagen. Perfekt under mer urringade kläder. Jag använde den när jag hade på mig klänningen här ovan som är urringad både fram och bak. Huden kändes lite klistrig när jag tog av mig den men inte alls så farligt och det var lätt att tvätta bort.

Slutsats: ByeBra är definitivt något jag kan tänka mig att köpa då jag har en del kläder som jag inte lyckats hitta någon BH som fungerar under. Jag är dessutom klart imponerad över hur bra den sitter och den är riktigt bekväm. Ett extra plus för att den kommer i så många storlekar.

Köp ByeBra här.

Med koden girlsnightout får ni 50 kr i rabatt på valfri produkt hos ByeBra.se.




ByeBra breast tape and nipple covers set

What: Breast tape + nipple covers

About the product:  ByeBra the invisible bra comes in cup siza A-H. Holds up to 12 hours. Water resistant.

My opinion: I've tried strapless bras that you attach to the skin before and I haven't been that impressed by the hold of those so I can honestly say that I didn't thought much of ByeBra either before I tried it. ByeBra actually stayed in place perfect even though I tried it on a really warm day when I got sweaty. It was quite easy to attach and I almost didn't feel it once it was in place. It lifts the boobs and stays where it should. It's perfect underneath clothes with some cleavages. I used it under the dress in the photos above that both have some cleavages and is a bit low in the back. My skin did feel a bit sticky after I removed it but it was easy to wash off. 

My opinion: I could definitely but ByeBra. I have some clothes where I haven't been able to find a bra that works under them. I'm really impressed by the hold of ByeBra and it's actually quite comfortable. An extra plus is that it comes in so many sizes. 

*ByeBra was sent to my for my consideration but the opinions expressed is 100% my own. 

28 kommentarer:

  1. Great tutorial.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Nice dress! kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. I've never tried breast tapes before, but this looks good:)

    SvaraRadera
  4. Wow! This is the kind of celebrity stylists' secret for red carpets ;) I love it and I'd definitely try it!!
    Thanks for the recommendation and review :)
    xx

    http://www.stylebydeb.com

    SvaraRadera
  5. Har precis fått reda på dessa självhäftande BH:ar, bra att du är nöjd :)

    SvaraRadera
  6. What a cool product and wow what wonderful photos! The product looks great in action on you. Really shows off your gorgeous curves so well, dear. So amazing :))) You look lovely! xoxx

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. i never see this thing before
    it looks really interesting ^^
    I'm following you now
    keep in touch
    MY-Emily

    SvaraRadera
  8. Oi, så bra at den fungerer! Ja dette vil jeg prøve:) Takk for tipset! Ha en fin dag:)
    www.dianalivia.com

    SvaraRadera
  9. Ohhh good idea !!

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    SvaraRadera
  10. sounds great! thanks for sharing.
    http://theknotstory.com/

    SvaraRadera
  11. Har hört så mycket om den så skoj att du berättar lite mer.
    Har varit rädd för att den just inte ska sitta så bra. Speciellt under varma dagar. Pinsamt om den trillar av ;)
    Helt klart något jag ska testa!

    Svar: Ja mitt möte gick bra ;) Berättar mer om det i morgon.
    Her Fashionbox lät ju spännande!! Kanske man får googla upp :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har testat freebra förut och den föll av så jag hade inte så höga förväntningar men ByeBra satt där den skulle så helt klart positvit överraskad.

      Radera
  12. Alltså nej vilken konstig grej! Borde kanske ge den en chans då jag inte alls gillar min freebra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag gillar inte min freebra heller så blev glatt överraskad över hur bra byebra fungerade.=)

      Radera
  13. I have tried this product, it is perfect!!
    www.alessandrastyle.com

    SvaraRadera
  14. Ja verkligen en underbar resa! :D Vad roligt att du sett på insta! :D

    SvaraRadera
  15. Wow, now that looks so awesome to suppose our breast without having to use a bra, thanks for sharing xo
    Fashion Phases
    Facebook
    
    Instagram

    Twitter

    SvaraRadera
  16. Jättesöt klänning!
    Svar: Ah, jag älskar det :)

    SvaraRadera
  17. Interesting product and post! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    SvaraRadera
  18. Great idea!!!

    Ciao bellissima!!!
    Kisses
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails