tisdag 15 juli 2014

Memebox Makeup edition





Om ni inte redan gissat de så tycker jag det är riktigt roligt med överraskningsboxar med skönhetsprodukter och makeup. Så när jag hittade Memebox.com som är en tjänst med koreanska skönhetsfavoriter som skickar internationellt så var jag bara tvungen att prova. Här får man verkligen möjlighet att testa märken som man (eller i alla fall inte jag) har hört talas om tidigare. Spännande! De har dessutom hur många olika typer av boxar som helst att välja mellan.

Ovan ser ni min första box därifrån och den innehöll:
  • Cheek room make-up base
  • Dr Young anti pore Pore eraser balm
  • MustaeV spot earaser concealer pencil no5 
  • NSM exciting snow cooling tint
  • LadyKin Blossom Blusher
Ska bli spännande att testa dessa produkter. Steg ett blir förstås att ta reda på var jag har lagt produkterna någonstans. Kanske har lite väl mycket skönhetsprodukter när jag inte kommer ihåg var jag har dem någonstans?



If you hadn't already figured that out I love suprice boxes with makeup. So when I found the site Memebox.com that have boxes with Korean beauty favorites and realized they shipped internationally I just had to try. Here you really get a chance to try brands that you (well, or at least I) haven't heard of before. Exciting! They also have lots of different kind of boxes to choose from. 

Above you can see what was inside my first box from Memebox.

I'm really curious about trying everything in this box out. I just have to find it first. Can't remember where I put it. Might I have to much makeup and beauty products when I don't even remember where I keep them?

34 kommentarer:

  1. Great box!! kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack. :)
    Vad trevligt, den filmen är riktigt bra. :)

    Kul och testa nya produkter!

    SvaraRadera
  3. Makeup base will like to know more about it great package.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Such beautiful products!
    www.alessandrastyle.com

    SvaraRadera
  5. Great items!! Kisses dear, have a good evening! xo

    SvaraRadera
  6. Vad jag förstått det så är det en mycket uppskattad box.
    Svar: Ja, dem är riktigt snygga. Har ett par liknande faktiskt :)

    SvaraRadera
  7. Never heard of this kit but looks good! XOXO

    SvaraRadera
  8. Nice looking kit. Thank you for sharing.

    SvaraRadera
  9. åh vilken bra blogg :D gå in och kolla min med sötnos :D

    SvaraRadera
  10. Interesante caja!!
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  11. What an amazing box Kashaya! You lucky thing! New post on my blog -
    www.JuneWantsItAll.com and we could also connect on Twitter, Facebook ,Bloglovin and Pinterest
    Keep in touch
    xx
    June

    SvaraRadera
  12. So cool box ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    SvaraRadera
  13. Haha, du får leta reda på dem! ;)

    SvaraRadera
  14. Amazing box!!!!!

    Ciao bellissima!!!
    Kisses
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    SvaraRadera
  15. Looks like a really nice range of products to try. Have a great week further dear :)

    SvaraRadera
  16. Amazing!
    kisses <3
    http://www.milanotime.net

    SvaraRadera
  17. Jag tycker det är så kul när du visar upp boxarna du får hem :) Hade jag haft mer plats och pengar (blir student till hösten) så hade jag nog också beställt hem massa boxar :)
    Vad kul med koreanska favoriter :)

    SvaraRadera
  18. Gosh, love the beauty box! I'm following you now at BlogLovin & GFC, & would love to have you follow me too :)
    Luxury Haven

    SvaraRadera
  19. SV: hihi ja verkligen! har du någon favoritkaraktär? :D

    SvaraRadera
  20. this is so cool!
    I will definitely take a look! :)

    ciakom

    SvaraRadera
  21. lol, don't worry you will find and I am intrigued. Waiting on your review of the product.

    http://thinkworkandgo.blogspot.com/

    SvaraRadera
  22. Kul med lite nya grejer.

    Sv: Tack så mycket.

    SvaraRadera
  23. really nice box!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    SvaraRadera
  24. hehe, Ja de är sjukt skönt att ta de lugnt. ;) Jag ha ju semester. Så då får man ju passa på. ;)

    SvaraRadera
  25. Älskar förpackningarna! Speciellt till rouget ^^

    Sv: Ellerhur! Jag måste hitta ett! :D
    Kram!

    SvaraRadera
  26. I'm not a huge fan of boxes but this one seems to be really complete!

    See you xx

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails