måndag 30 juni 2014

Stars and stripes!




Nu är det snart 4 juli så varför inte passa på att fira våra vänner i väst med ett par snygga sneakers med stars and stripes print? Om ni frågar mig så är de riktigt snyggt. Ovanför ser ni ett litet urval från Convers, Vans och Keds. Mina favoriter är Conversen med vintagekänsla över sig.

Tycker ni att stars and stripes mönstret är snyggt?

Sedan så har det tyvärr varit väldigt regnigt den senaste tiden. I alla fall här i Stockholm så egentligen borde man kanske istället titta efter ett par praktiska gummistövlar?

Nu ska jag återgå till dagens nöje. Bygga ihop möbler. Måste nämligen se till att ordna lite mer förvaring då det för tillfället inte finns plats för alla mina skor, kläder och mitt smink så nu är det massor som ligger i påsar och kartonger i lägenheten. Ser som ni förstår väldigt rörigt ut och ja, jag vet att jag borde rensa...



Soon it's the 4th of July so why not celebrate with a pair of stars and stripes printed sneakers? I'm not America but who says you can't still celebrate your friends in the west by wearing some stars and stripes? The stars and stripes print looks great. Above you can see a small amount of all stars and stripes printed sneakers from the brands Converse, Vans and Keds. My favorite of these are the vintage washed a bit dirty looking pair from Converse.

Do you like the Stars and stripes print?

Of course here in Stockholm it's been more of a rubber boots kind of weather lately. 

Well now I'm going to get back to todays fun. Building furnitures. I needed some more furnitures to keep all of my clothes, shoes and makeup cause right now a lot of it is just laying around in boxes or bags since I don't have any more space in my wardrobes or drawers. As you can understand my apartment looks like a disasters and yes, I know. I should be cleaning out....

29 kommentarer:

  1. The first one look so nice. I love it! Have an amazing day! :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Fashion and DecorBlog

    SvaraRadera
  2. Cool sneakers.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. I love them! I love sneakers in the summer! XOXO

    SvaraRadera
  4. I love them! I love sneakers in the summer! XOXO

    SvaraRadera
  5. Galet snygga och deras flagga är så läcker!

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Thank you, I'm glad you liked them.=)

      Radera
  7. Lovely selection ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, glad you liked it.=)

      Radera
  8. Svar
    1. The Converses are my favorite.=)

      Radera
  9. En kompis har de höga stars and stripes från Converse. Flaggmönster kan vara fint på vissa, men jag tycker inte det är fint på mig.

    SvaraRadera
  10. So cute! Perfect for the upcoming 4th!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    SvaraRadera
  11. Jag har dem på bild nr 2, de på bild nr 3 hade jag inte sagt nej till heller. Ett par gummistövlar borde jag också köpa mig, i alla fall om vädret ska fortsätta vara såhär:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej de på bild nr hade inte jag heller sagt nej till. Tycker de är riktigt snygga.

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails