söndag 20 april 2014

SheSocial VIP-utskick Modifast


Hämtade ut ett nytt VIP-utskick från Reddfree. Den här månadens samarbetspartner är Modifast och jag fick hem en kartong med chokladpudding, en shaker två måltidsbarer och en ask med tamponger. Tack Reddville och Modifast! Är ni sugna på att testa Modifast så kan ni köpa storsäljaren chokladpudding åtta-pack för endast 79 kr, ordinarie pris 109 kr. Ange koden APRIL2014 (giltig t.o.m. 28/4), köp här.

Jag tror egentligen inte på denna typ av lösningar men nu när jag ändå fått hem det så kanske jag testar.



I picked up a new VIP-dispatch from REDDFREE that I got for being one of their Shesocial bloggers. I got a box of chocolate pudding, a shaker, two bars and a box of tampons. Thank you Reddville and Modifast!

I don't really believe in these kind of diet products but now when I got them anyway I might try.

30 kommentarer:

  1. Great review.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Yeah these kind of boxes are always fun.=)

      Radera
  3. Låter ändå som en bra deal!
    Svar: Tackar, jag tycker också om den :)

    SvaraRadera
  4. Vi hade en helt fantastiskt bra lördag. Hur har din helg varit?
    Jag har provat modifast. Enligt mig är den godast av alla de där olika drinkarna, men nej, jag tror hellre på att äta vanlig mat fast nyttigare och mindre portioner. :-)

    SvaraRadera
  5. Really interesting.... I love chocolate!!!
    Happy Easter doll!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm actually more of a liqourice girl myself

      Radera
  6. Happy Easter,dear!
    Kisses
    Oriana

    www.stylexis.com

    SvaraRadera
  7. I tried something like that, it works!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maybe I should give it a try then.

      Radera
  8. It looks really great, i want to try it, thank you for sharing.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    SvaraRadera
  9. Beautiful post, really interesting!
    xx

    SvaraRadera
  10. This look so nice dear. Happy Easter! :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    SvaraRadera
  11. Åh, ser gott ut!
    Jag var medlem på sidan (reddville) förut, men när jag flyttade låg mitt internet nere och då kunde jag inte besvara utskicken, var i kontakt med dem när jag ville fortsätta och då sa dem bara att jag skulle gå in på sidan så fort internet kom igång igen och så blev jag med igen, fortsatte liksom men ingenting har kommit och det är ett år sen .. Jag vill ju vara medlem!

    Svar: Ja, det var skönt väder som tusan, helgen har ju vart kanonfin. Skulle väl inte gå i bikini men att bara kunna ta av sig jackan är ju underbart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har inte testat dem än men man kan alltid hoppas att de är goda..=) Vad tråkigt att du inte får några utskick längre. Som jag förstått det så är det så många medlemmar nu så man får utskick beroende på sin profil och hur bra match man är för en viss kampanj.

      Radera
  12. Yummy,yummy in my eyes,Looks like a great product,love the packaging of the chocolate.
    Happy Easter babes.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera
    Svar
    1. I haven't tried them yet but I hope they're good.

      Radera
  13. Tack så mycket, är riktigt nöjd med mina solglasögon :)

    åh chokladpudding blev jag sugen på nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja chokladpudding är gott.=) Har dock inte testat denna ännu....

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails