söndag 13 april 2014

Avslutad! Påsktävling: Vinn hårvårdskit från Vision Haircare Avslutad!

Nu har ni chansen till ett vårfint hår. Ni har nämligen möjligheten att vinna ett trevligt hårvårdskit från det svenska märket Vision Haircare. Kittet innehåller följande produkter:

  • Moisturizing Shampoo (135:-): Milt, rengörande och fuktgivande schampo. Moisturizing Shampoo innehåller Shea Butter och Keratin som gör torrt och behandlat hår fylligt, glansigt och lent. Shea Butter för anti-aging egenskaper och UVB-skydd. Keratin för styrka och tålighet för färg och värmebehandlingar.
  • Easy Conditioner (135:-): Färgbevarande balsam. Innehåller Shea Butter för anti-aging egenskaper och UVB-skydd, Keratin för styrka och tålighet för färg och värmebehandlingar och innehåller även värmeskydd. Easy Conditioner motverkar statisk elektricitet och gör håret friskt och glansigt. Reder ut trassel samt tillför volym och fyllighet.
  • Smoothing Masque (129:-): Ett färgbevarande balsam för kemiskt behandlat eller skadat hår. Smoothing Masque har en utredande effekt samtidigt som den återfuktar håret och ger glans. Innehåller oljor från nattljusblomman samt Omega 6 och 9 som stärker hårbottens fuktighetsbevarande funktion.

För att tävla lämna en kommentar där du lämnar ditt bästa hårtips. 

Tävlingen avslutas söndagen den 20/4 kl. 23:59. Lycka till! Glöm inte att lämna e-post adress så jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen är avslutad. Grattis Hanna! Du har fått ett mail.

A giveaway from my Swedish readers where they can win a hair care kit from the Swedish brand Vision Haircare.

39 kommentarer:

  1. Mitt bästa hårtips är att inte borsta håret när det är blött samt att investera i en riktigt bra hårborste. Själv använder jag en med vildsvinshår. Och jag märker stor skillnad på mitt hår.

    sandra.hjalmgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Mitt bästa hårtips är att avsluta duschningen med att skölja håret i kallt vatten så de täpper igen porerna :)

    princessemma1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. This products sound amazing.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar! Mitt bästa hårtips är att klippa topparna INNAN det behövs. Så snart de börjat slitas upp är skadan skedd. Ofta, och steget före, alltså.
    Min mail är pinglan616@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Mitt bästa hårtips är Priorin - har tagit det i över ett år nu och märker stor skillnad på både hår och naglar!

    Min mejladress: annika80@comhem.se

    SvaraRadera
  6. These look great!!! Since I had my hairtcut.... I do not need any more conditioner :D
    Hallo, ja die sind orignal von Steve Madden, ich habe sie in den USA gekauft, daher der günstige Preis

    SvaraRadera
  7. I just met your blog and is so pretty. I invite you to visit my blog and if you want follow me on blogger! Kisses :)

    http://thebrunettesstyle.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  8. I love adding a smoothing masque to my hair routine. It makes all the difference.

    SvaraRadera
  9. Att så sällan som möjligt borsta håret och istället reda ut det med fingrarna är mitt tips.
    mail: lilithsblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Loving the new lay out hun! Hope you been well xx

    http://www.fashionjazz.co.za/blog-outfit-day-4/

    SvaraRadera
  11. I wish we got this brand of haircare here, sounds interesting. Many thanks for stopping by, may your week start on a high note.

    SvaraRadera
  12. Looks like really nice products.
    http://www.averysweetblog.com/

    SvaraRadera
  13. I have never tried or seen this hair product but it sounds brilliant.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera
  14. This brand is new to me. It would be nice to try this hair care line. XOXO

    SvaraRadera
  15. Too bad I can't take part! :-)

    -Kati

    SvaraRadera
  16. Inpackning en gång i veckan samt att undvika att föna håret. Jag låter alltid mitt lufttorka.

    Är gärna med och har delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/04/15/harprodukter-204/

    SvaraRadera
  17. Wish your Swedish readers many success!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    SvaraRadera
  18. Mitt bästa hårtips är att låta håret torka av sig självt. Kläm bara bort det mesta vattnet i håret och sätt dig i soffan och koppla av. Det mår både du och håret bra av! ;)
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag vill jättegärna vara med och tävla.
    Mitt bästa hårtips är att låta bli värmestyling så ofta det bara går och att helt undvika att färga det. Detta har förbättrat mitt hår riktigt mycket.

    SvaraRadera
  20. Jag är med :)
    Mitt bästa hårtips är att vara snäll mot sitt hår.
    Att inte till exempel färga så ofta eller använda massa produkter utan att veta vad dem innehåller.
    Jag har tipsat i min bloggtävlingsblogg :)


    Kram :)

    ( Min mail: kajssa@live.com)

    SvaraRadera
  21. MItt tips är att alltid använda ett värmeskydd. Det skyddar håret något otroligt!
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Är gärna med!

    Mitt hår behöver verkligen extra omvårdnad just nu då jag efter graviditet tappar en massa hår och det som finns kvar får lida lite eftersom jag hela tiden har fullt upp med mina två söta barn :)

    Mitt bästa tips är att köpa riktigt bra shampo, balsam och inpackning. Självklart anpassade för just din hårtyp. Samt att klippa topparna ganska ofta.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  23. Mitt bästa hårtips är att köpa inpackningar speciellt framtagna som eftervård för blondering och använda varannan vecka (fast du inte har blonderat dig). Håret blir otroligt mjukt och friskt!

    Kram Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. Camilla: Åh jag är gärna med. Mitt bästa hårtips är att verkligen använda produkter som är rätt för just din hårtyp. Men också att dricka vatten och äta rätt saker som hjälper till inifrån påverkar ditt hår. Använd helst inte mer värmeverktyg och styling än du behöver, då detta torkar och sliter ut håret. :)

    Kontakt: Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Använd balsam efter inpackning för att sluta hårstrået, skölj håret så kallt som möjligt i sista sköljningen, undvik värmeprodukter och om det inte går så använd skyddande produkt. Borsta inte håret för ofta och undvik att sätta hårbandet på samma ställe varje gång och absolut inga hårband med metallklämma! Och investera i en bra hårolja gör under för håret..Jag försöker att inte tvätta håret mer än två gånger i veckan och emellanåt gör jag en hårbottenskur med mandelolja som får sitta i över dagen/natten. kontakt af SNABEL-A gotanet PUNKT com

    SvaraRadera
  26. Jag är med! Svårt att komma på något bra tips dock, med tanke på att jag har i princip försökt allt och mitt hår är ändå lika slitet och jobbigt. Men skulle väl kanske säga att man ska duscha håret i kallt vatten (i alla fall inte varmt) och sen ha i någon bra balsamspray som reder ut och återfuktar håret innan man borstar det. :)

    Mail: berglundtherese@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Bästa tips är att sova med hårinpackning ! :)
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  28. Mitt bästa tips är att inte hela tiden försöka tvinga håret till nåt det inte är, utan att bejaka det och göra det bästa av det. Tex har man rakt hår så var nöjd med det och tvärtom om man har lockigt hår. Gör man det så sliter inte all styling lika mycket på håret och drn blir enklare också. Men var noga med att välja rätt produkter!
    Då har man alla chanser att få ett fint och lättskött hår :-)
    Ha en glad påsk!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Mitt bästa hårtips är helt klart att sova med fläta. Håret slits inte ut lika mycket och man får fint vågigt hår när man vaknar på morgonen.
    hannafur@live.se

    SvaraRadera
  30. Frida Bergner19 april 2014 19:07

    Jag är självklart med.

    Mitt bästa tips är att använda en glestandad kam i blött hår, och låta det självtorka. Enkelt och funkar för mitt hår.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Mitt hårtips: Om man vill ha en härlig hårkänsla efter man duschat så ska man använda ytterst lite schampo, massera upp det litegranna i handflatan och sedan massera in i hårbottnen, sedan drar man schampot ner i längden på håret, man gör alltså inte en "boll" utav hela håret, och detta ska göras om två gånger. Sedan använder man hårinpackning, så mycket man känner för, och låter det verka i minst två minuter, och avslutar med inte överdrivet mycket balsam som får verka en stund. När jag använder för mycket balsam blir mitt hår bara torrt snabbare. :)

    mail: kajsa-jo@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. För tunt, flygigt hår som mitt finns det bara en kombination som hjälper: tupering och volympuder. Eller ok, en sak till, men den är gammalmodig och lite omständlig: gamla hederliga spolar – använder dem när jag ska en riktigt snygg festfrissa :)

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  33. Använd bra produkter, inpackning en gång i veckan, och låt inte håret självtorka, använd istället värmeskydd och föna så slipper du svamp i hårbotten :)
    aasape@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med, hade varit så kul och få prova dessa
    för mej helt nya hårvårdsprodukter. :)

    Mitt bästa tips är att göra en inpackning 1 gång i veckan, inte borsta håret när det är blött och
    har man tuperat håret med massa hårspray och sovit med det ska man försöka borsta ut det värsta innan
    man sköljer håret, kammar i massa balsam för att reda ut håret och skölja ur det noga och avsluta med
    att låta det lufttorka. :)

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  35. Mitt bästa hårtips är att kasta alla värmeverktyg och lära sig älska sitt hår som det är!

    madeleineward@outlook.com
    kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails