söndag 6 april 2014

Amika un.done texture spray

Amika Un.done texture spray

Vad: Texture spray
Om produkten: Amika Un.done texture spray ska ge dig ett tjockare, fylligare hår med mer volym och skapa struktur i håret.

Min åsikt: Som alla Amikas produkter så är den här flaskan fantastiskt färgglad och fin. Sprayen har en blommigt parfymig doft. Egentligen doftar den lite för starkt för min smak men den tunga doften lägger sig rätt snabbt och kvar finns bara en svag härlig doft.

Produkten ger volym men ingen supervolym i mitt tunna fina hår. Däremot så ger den fantastiskt fin struktur som gör håret lättstylat utan att håret tyngs ner.

Slutsats: Jag gillar Amika Un.done texture spray men egentligen använder jag väldigt sällan stylingprodukter så jag vet inte om jag kommer att köpa den då den inte skulle användas så mycket. Den är dock perfekt för de dagar som jag faktiskt orkar styla håret.




Amika Un.done texture spray

What: Texture spray
About the product: Amika Un.done texture spray is suppose to give you a thicker fuller hair with more volume and on the same time give texture to your hair.


My opinion: Like all the products from Amika this spray comes in a lovely colorful bottle. Amika Un.done texture spray has a flowery perfume scent. The scent is actually a bit to heavy for my taste but after a short time the scent is just light and lovely. 

Amika Un.done texture spray gives my hair volume but in my thin fine hair it's no fantastic volume. It does give my hair a nice texture which makes it really easy to style and it doesn't make it feel heavy. 

Conclusion: I like Amika Un.done texture spray but I really don't use styling products that much so I don't know if I will buy it since I don't think I will use it that often. But it is perfect for the days when I actually do style my hair.

25 kommentarer:

  1. How cool like the design on the can and will love to try it since I enjoy using their oil.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. I haven't tried their oil but I would love to try it.

      Radera
  2. this looks like a great product! nice review!

    styleandchocolates.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. It sounds good!!!!
    Happy sunday darling!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. It's great for styling. Gives a very natural result.

      Radera
  4. Sv: Ja, visst är den. :)
    Härligt, jag tar det mest chill och ska baka.

    SvaraRadera
  5. Great post hun:)
    Maybe we could follow each other on blogger and bloglovin?
    Let me know on my blog!:))

    SvaraRadera
  6. The packaging looks cute for sure!

    SvaraRadera
    Svar
    1. It really is. Beautiful colors.

      Radera
  7. Älskar Amikas produkter! : )

    SvaraRadera
  8. Jag gillar deras produkter, luktar som du säger riktigt gott med :)

    Svar: Ja, den släpptes redan 2003 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också deras produkter. Luktar gott och fina förpackningar.:-)

      Radera
  9. Great review! I like the colorful packaging.

    SvaraRadera
  10. So the package is better than the product. HaHaHa
    http://www.averysweetblog.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. The product is ok. It's mostly that I don't use styling products that much

      Radera
  11. Sounds pretty interesting, good buy for summer. please stop by my blog sometimes soon:).

    http;//www.attraction2fashion.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. It is. Gives a very natural result with some volume even though I had wished that it gave even more volume that it does.

      Radera
  12. Jasså? Något som hänt? =/

    Jag vet inte, olika varje dag..
    Sedan är det ju alla vardagsgrejer man måste ta itu med,
    utöver förkylning, migrän, illamående, yrsel etc.. =/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails