torsdag 6 mars 2014

Attitude-Sthlm 2014

I helgen, 7-8 mars, är det dags för Attitude-Sthlm igen. Attitude-Sthlm är Nordens största mässa för skönhet, mode och livsstil. Jag har varit på Attitude-Sthlm två gånger tidigare men senaste gången tyckte jag inte var riktigt lika bra som första så vet faktiskt inte om jag tänker gå i år.

På Attitude-Sthlm får du i alla fall chansen att inspireras av de senaste trenderna inom mode och skönhet. Det bjuds på catwalk-visningar, tävlingar, work-shops och möjlighet till att möta toppbloggare och kändisar som lanserar sina egna kollektioner. De 100 första besökarna varje morgon kommer att få en goodiebag i entrén. 

Det som gör årets Attitude-Sthlm lite extra spännande är att Make up store intar scenen med Make up store show. Så det gör ju att man blir lite sugen på ett besök i år med.

Är det någon av er som ska gå?

Biljetter kan köpas här.



This weekend it's time for Attitude-Sthlm to enter Kista Mässan again. Attitude-Sthlm is the biggest fashion, beauty and lifestyle fair and event in the nordic countries. I've been to Attitude-Sthlm two years before but the last time I didn't think it was as good as it was the first year so I'm not sure I will be attending this year. 

At Attitude-Sthlm you have the chance to get inspired by the latest trends in fashion and beauty. Their will be catwalks, contests, work-shops and you get to meet top bloggers and celebrities launching their own collections.

What makes this years Attitude-Sthlm a bit more interesting is that Make up store will take the scene with their Make up store show. That makes me a bit interested in going this year too.

42 kommentarer:

  1. Couture Carrie6 mars 2014 17:37

    Enjoy, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. Jackie Harrison6 mars 2014 18:16

    Cool to go to an awesome event enjoy doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Celeste García6 mars 2014 20:06

    I hope you will have fun!!

    XO

    C

    SvaraRadera
  4. Låter skitskoj! kram


    http://vilmala.se

    SvaraRadera
  5. Naville Torres6 mars 2014 20:36

    it sounds like fun!

    xo

    Inspirations Have I None

    SvaraRadera
  6. LIL' BABUSTYLE6 mars 2014 21:16

    Jag har faktiskt aldrig hört talas om den mässan...


    http://babustylee.webblogg.se

    SvaraRadera
  7. Magda Carvalho6 mars 2014 22:50

    I'll take a look at Sitr.

    SvaraRadera
  8. åh jag hade velat gå :) /linneakin

    SvaraRadera
  9. Sounds like fun! Did you ultimately go?

    xx

    www.JuneWantsItAll.com

    SvaraRadera
  10. Indian Savage7 mars 2014 01:02

    Have a sweet day

    Kisses

    The Indian Savage diary

    SvaraRadera
  11. Har aldrig varit där, men hört från en del att det ska vara bra/kul.
    Svar: Dem är inte de bästa jag testat, men dem funkar fint i några timmar. Absolut!
    http://anna.favs.se/

    SvaraRadera
  12. http://annakatana.devote.se7 mars 2014 09:13

    Hade gärna gått dit och lyssnat på Angelika Blick, men är ju lite svårt när jag jobbar denna helg.


    Tack.

    SvaraRadera
  13. This sounds amazing! Cant wait to see the pictures :)

    Happy Friday xx

    http://www.fashionjazz.co.za/blog-outfit-day-2/

    SvaraRadera
  14. Linda-Mamma till Alfred7 mars 2014 12:06

    Yes vi är slående lika faktiskt på många sätt!Lite lustigt,hur är det möjligt liksom;)
    http://hummingbird.blogg.se

    SvaraRadera
  15. http://frozenvanilla.blogg.se/7 mars 2014 13:14

    Sv: Tack. :)
    Hoppas du får en fin dag! :)

    Jag hade nog besökt de om ja bott närmare Sthlm.

    SvaraRadera
  16. sounds like an awesome event :)

    SvaraRadera
  17. It must be amusing and so great! Have fun if you are going!:) Happy weekend! xo

    SvaraRadera
  18. Yeah maybe I should. Unfortunately I'm home with fever so I will have to see if maybe I feel better until Sunday.

    SvaraRadera
  19. Ja första året jag var där var det skoj men andra året var det inte lika bra...

    SvaraRadera
  20. It was fun the first time I was their but the next year it wasn't as fun.

    SvaraRadera
  21. Spana in deras hemsida om du vill veta mer.=)

    SvaraRadera
  22. Jag har varit där två år.=)

    SvaraRadera
  23. Unfortunately I'm sick so I missed the event.

    SvaraRadera
  24. Do so dear and if you're ever in Sweden during Attitude-Sthlm you should definitely check it out.=)

    SvaraRadera
  25. Ja har du aldrig varit tycker jag absolut du ska gå någon gång.=) Jag kunde inte gå i år då jag inte hann bli frisk.

    SvaraRadera
  26. Jackie Harrison8 mars 2014 18:12

    So sorry to hear that hope you feel better Happy Women's Day to you too doll.

    SvaraRadera
  27. No I didn't, I'm home sick so I missed it this time.

    SvaraRadera
  28. I'm glad you think so.=)

    SvaraRadera
  29. Jag jag tyckte det var riktigt bra första året. De andra året jag var så var det inte lika bra tycker jag.

    SvaraRadera
  30. It probably would have been fun but unfortunately I was sick and couldn't go.:-(

    SvaraRadera
  31. Yeah it probably would have been fun if I had gone but I got sick and couldn't go.

    SvaraRadera
  32. It was great hearing from you...Happy Friday Dear!

    SvaraRadera
  33. Ja jag hade faktiskt tänkt att gå i år igen för det är ju så billigt men är sjuk så det blev inte av.

    SvaraRadera
  34. Unfortunately I'm sick so I missed it this time...

    SvaraRadera
  35. Vad tråkigt att du jobbar denna helg. Annars kan det vara kul att gå, särskilt om man inte varit där tidigare. Men jag missade det också i år. Är sjuk...

    SvaraRadera
  36. Den har jag aldrig gått på :)

    SvaraRadera
  37. Mickan - / My Life In My Words13 april 2014 14:49

    Ja eller hur :D Ja absolut har haft en av de bästa veckorna hittills :D Hoppas att din också har varit bra? :D

    SvaraRadera
  38. If you're interested, you should definitely go. No regrets :)
    http://www.averysweetblog.com/

    SvaraRadera
  39. Ooh, can't wait to hear if you go- and see pictures!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails