söndag 1 december 2013

Ciaté mini mani month lucka 1

 My Ciaté mini mani month advent calendar


 "There's no better feeling than making somebody smile."
 Ciaté mini Snow Globe







 
Tried it at my hubby first.;-)


Idag fick jag öppna första luckan i min Mini mani month julkalender från Ciaté. I första luckan låg glitterlacket Snow Globe. Eftersom Snow globe har en klar bas så testade jag det över ett rosa lack.

Har ni någon julkalender?


Today I got to open the first box of my Mini mani month advent calendar from Ciaté. The first polish I got was the glitter polish Snow Globe. Snow globe has a clear base so I tried it over a pink polish.

Do you have an advent calendar?

11 kommentarer:

  1. http://nattstad.se/feztis1 december 2013 17:04

    Jodå, jag fick allt lite sovmorgon. Fick sova till 8 och det är ju bättre än 04.30 ;-)

    SvaraRadera
  2. http://frozenvanilla.blogg.se/1 december 2013 18:28

    Sv: Tack. :) Trevligt, jag har shoppat

    och fikat i stan. :) Har du haft en bra helg?


    Vad kul med nya nagellack. Jag har en julkalender med små olika paket. :)

    SvaraRadera
  3. http://frozenvanilla.blogg.se/1 december 2013 20:32

    Sv: Tack. :) Ja, det är härligt att börja i god tid.

    Vad trevligt. :) Händer ikväll då?

    SvaraRadera
  4. How cute! Love the effect, delicate and sparkly, perfect for the holiday. Im so curious to see what you will going to find in the other boxes!:) Kisses dear! xo

    SvaraRadera
  5. patriciac.blogg.se2 december 2013 12:24

    Åh precis ett sådant där lack vill jag ju ha haha. Jag fick aldrig tag i någon sådan kalender:(

    SvaraRadera
  6. TheIndiansavage .2 december 2013 16:05

    Adorable!!!!!

    Kisses

    The Indian Savage Diary

    SvaraRadera
  7. Jag har bara en chokladkalender, men hade gärna köpt mig Ciatès sin :)

    SvaraRadera
  8. venuslovesvirgo2 december 2013 22:04

    Love this! XOXO

    SvaraRadera
  9. Åh men vilken söt julkalender, en sådan skulle jag absolut vilja ha! :)

    SvaraRadera
  10. patriciac.blogg.se12 december 2013 13:38

    Kan du inte visa alla nagellack och sådant du fått i den här kalendern?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails