onsdag 4 december 2013

Bodyfarm Sweetline block soap Butter Caramel



Bodyfarm Sweetline block soap Butter Caramel

Vad: tvål
Pris: 75 kr för 100 g

Om produkten: Tvål som ska passa lika bra för kroppen, ansiktet som händerna. Innehåller mandelolja sheasmör och E-vitamin. 

Min åsikt: Jag brukar egentligen inte vara jätteförtjust i klassiska tvålar men den här är riktigt trevlig. Känns inte uttorkande ens när man tvättat ansiktet med den. Den har en lätt och trevlig doft. Både jag och min man har använt den och gillat den. 

Slutsats: Kan faktiskt tänka mig att köpa denna fast jag inte är så förtjust i tvålar men då testar jag nog Dark chocolate för att se om den är lika trevlig.


Kan köpas här http://www.bodyfarm.se/



Bodyfarm Sweet line block soap Butter Caramel

What: soap


About the product: A soap that's supposed to work on the body and face as well as the hands. With almond oil, shea butter and vitamin e.

My Opinion: I'm usually not a big fan of block soaps but this one is actually really nice. It doesn't dry out my skin, not even when I wash my face with it. It has a nice and soft scent and both me and my husband have tried it and liked it. 

Conclusion:  I could by the BodyFarm sweet line soap again but then I think I would like to try the Dark chocolate to see if it's as nice as the Butter caramel one.

15 kommentarer:

  1. härligt att den var bra :) /linneakin

    SvaraRadera
  2. venuslovesvirgo4 december 2013 22:08

    So good! I want! I just did a review for a salted caramel lip balm, lol XOXO

    SvaraRadera
  3. HI dear
    Thanks for sharing, it seems a great soap
    xoxo

    SvaraRadera
  4. hehe ok...nja mörkret och kylan kan man ju gärna skippa...xD

    SvaraRadera
  5. Jag tycker faktiskt att det kan vara rätt mysigt med en "riktigt" tvål istället för dom flytande, men av någon anledning så har vi alltid den flytande varianten hemma.. :P

    SvaraRadera
  6. Vilken tur för de flesta tvålar brukar vara väldigt uttorkande om man använder dem i ansiktet!

    SvaraRadera
  7. Celeste García5 december 2013 10:39

    I love it too!

    XO

    C

    SvaraRadera
  8. Habanero Handmade5 december 2013 11:53

    Interessante! :-)

    ❤ http://habanerohandmade.blogspot.it

    SvaraRadera
  9. patriciac.blogg.se5 december 2013 15:08

    sv: Jo då, mitt bakande blev okej. Bröden bliv kanske lite hård yta på, men inuti var det perfekt - konstigt det där haha.

    SvaraRadera
  10. Celeste García5 december 2013 18:00

    It sounds interesting!

    XO

    C

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket tjejen!

    SvaraRadera
  12. Emma-Julkalender på bloggen5 december 2013 18:50

    Låter som en härlig tvål!

    SvaraRadera
  13. Enplatsisolen.bloggplatsen.se5 december 2013 19:14

    Nu är vinnaren dragen i lucka 4. Kika in och se om du vann!
    Vann du maila mig på enplatsisolen747@gmail.com så du kan få din vinst.

    Tack för att du var med i tävlingen! Var gärna med i dagens och kommande
    luckor!

    Länk direkt till inlägget

    http://enplatsisolen.bloggplatsen.se/2013/12/05/10390071-hoppas-jag-hinner-fa-upp-detta/#kommentarer

    SvaraRadera
  14. Oooh, yummy soap! :)

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails