tisdag 26 november 2013

Bodyfarm Sweetline soap




Det grekiska företaget Bodyfarm har helt naturliga produkter som mål. Bodyfarm har nu lanserat en ny produkt i serien Sweetline. Nämligen blocktvålar med mumsiga dofter som Dark Chocolate, Brown Sugar, Cocoa Cookies och Butter Caramell. 

Alla produkter i Sweetline serien innehåller naturliga ingredienser och tvålarna är fria från parabener, mineraloljor, propylen glukol och silikon.

Bodyfarm Sweetline blocktvål ska lämpa sig för såväl ansikte, händer och kropp och innehåller mandelolja, sheasmör och E-vitamin för långvarig återfuktning, spänst och borttagning av döda hudceller.

Jag har testat Butter Caramell tvålen nu ett tag så en recension dyker upp inom kort. 

Tvålarna kostar 75 kr för 125 gram.



The Greek company Bodyfarm has a vision to create completely natural products. Bodyfarm has now launched a new product in the Sweetline. A block soap with yummy scents like Dark chocolate, Brown Sugar, Cocoa Cookies and Butter Caramell. 

All products in the Sweetline contains natural ingredients and the soaps are free from parabens, mineral oils, propylen glycol and silicon. 

The Bodyfarm Sweetline block soap is suppose to work for face as well as hands and body and contains almond oil, shea butter and vitamin e to moisturize and removing dead skin cells. 

I have tried the Butter Caramell soap for a while now so a review will be up soon.

18 kommentarer:

  1. låter bra!

    http://liindstrand.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Sv: Härligt, jadå min dag har varit bra. :)

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. TheIndiansavage .26 november 2013 21:54

    Good!!!
    Great review ;)
    Kisses

    The Indian Savage Diary

    SvaraRadera
  4. venuslovesvirgo26 november 2013 22:06

    Deliscious! I want to try this. XOXO

    SvaraRadera
  5. http://iseedee.blogg.se26 november 2013 22:13

    Den där choklad lukten verkar helt fantastisk.

    SvaraRadera
  6. SV: Aw! krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Celeste García27 november 2013 10:30

    I love dark chocolate!

    XO

    C

    SvaraRadera
  8. Men mums så gott det låter och ser ut :) Jag gillar verkligen tips på naturliga hudprodukter!



    Tack, det hoppas jag med! <3 Jennie

    SvaraRadera
  9. Åh vilka mymsiga dofter! :)

    SvaraRadera
  10. ANGELICA - hälsosamt mål27 november 2013 15:05

    Härligt med naturligt! :)
    http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Ja många tyckte det, hoppas att flera kanske kommer delta nu också :)
    jag måste hitta mig ett bra hudvårdsmärke!

    SvaraRadera
  12. OMG!!Those soaps look so tasty and delicious :) I want to eat them hehehe.That is such a great idea.
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    SvaraRadera
  13. http://annakatana.devote.se27 november 2013 19:02

    Låter som bra tvålar.

    SvaraRadera
  14. Åh tack glad jag blir! www.nattstad.se/LindaLinnrosLi

    SvaraRadera
  15. I thought it was food at first! :)

    SvaraRadera
  16. Couture Carrie13 april 2014 14:56

    So yummy!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Min huvudvärk/migrän är borta, har mått bra hela helgen. Till igår kväll, då fick jag ont i halsen och i morse när jag vakande. Var jag jätte täppt och snorig i näsan, och nu sitter jag här och fryser. Har verkligen inte tid eller råd att vara sjuk.
    Hur är det med dig? Vad hittar du på för kul?
    Kramis
    http://sessan1.blogg.se

    SvaraRadera
  18. The soaps inspire me, they must smell so good and sweet. Kisses dear! xo

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails