söndag 20 oktober 2013

Burgundy and black friday


Layered sweater dress: Romwe.com
Leggings: Lindex
Shoes: Ara, buy here


Så här såg jag ut i fredags. Osminkad och trött så jag ser lite sliten ut. Vilket jag iofs var också, har varit en tung vecka... Så himla skönt med helg nu! Men det börjar bli rejält kallt ute.. höll på att frysa ihjäl om händerna när de här bilderna togs.


This is how I looked on friday. No make up and tired so I look really tired. Which I was, it's been a ruff week. So nice with the weekend and a couple of days off! It's starting to get really cold here in Stockholm. I thought I would freeze my hands off when these photos where taken.

19 kommentarer:

  1. Love burgundy, is always perfect with black! The booties are very nice. Happy Sunday dear, kisses! xo

    SvaraRadera
  2. Couture Carrie20 oktober 2013 15:43

    Lovely look!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja,det är så gott. :)
    Trevligt, vilken film eller serie blev det då? :)

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  4. fint!


    liindstrand.blogg.se

    SvaraRadera
  5. http://photobylove.se20 oktober 2013 18:30

    Sv: Yes den var härlig den! :D kram på dig finis!

    SvaraRadera
  6. snyggt med rött! :) /linneakin

    SvaraRadera
  7. Mickan - / My Life In My Words20 oktober 2013 20:09

    Tack :) Okej, hoppas den förkylningen har gått över, eftersom att jag är seg as usual :)
    Det är bara fint med mig! :D

    SvaraRadera
  8. snygga kläder :) jag ser alltid sliten ut utan smink har jag märkt ;) men orka sminka sej varje dag :)


    tack :) fotona är från en härlig tid oxo :D


    denna gång fick jag iaf. ett linne från gömda juveler som passa, alltid något :D

    SvaraRadera
  9. Burgundy is perfect for autumn!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker inte att de ser trött eller sliten ut. Du är jättefin!

    SvaraRadera
  11. Celeste García21 oktober 2013 10:21

    I love your sweater!

    XO

    C

    SvaraRadera
  12. Burgundy and blakc are fashion mix!!! Vey elegant!!! I love your boots.
    Kisses
    The diary of a fashion apprentice

    SvaraRadera
  13. http://annakatana.devote.se21 oktober 2013 12:40

    Snyggt!
    Har börjar bli rikigt kallt ute, har alltid mössa, vantar och halsduk när jag beger mig till jobbet nu.
    Matchen gick inte bra alls igår :/
    Har jobbat hela helgen men skulle behöva lite vila känner jag.

    SvaraRadera
  14. fantastic outfit, love the burgundy hue and leggings are a wonderfully chic pair. May your week get off to a great start!

    SvaraRadera
  15. Oh to Be a Muse21 oktober 2013 19:07

    You definitely don't see burgundy colored booties often--I like these!


    www.ohtobeamuse.com

    SvaraRadera
  16. You look gorgeous in burgundy!! We love this color!!

    Kisses

    Francy&Stef

    Chic With The
    Least


    Also on
    Facebook
    and on Bloglovin’

    SvaraRadera
  17. I love your pants,You look lovely

    SvaraRadera
  18. Nej det är faktiskt ganska sällan jag orkar sminka mig tyvärr, ser mycket piggare ut när jag gör det men vad gör man när man är morgontrött.=)

    SvaraRadera
  19. Sv: Nice, den serien är bra.
    Kollade på The vampire diaries. :)
    Har du haft en bra helg?:)

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails