måndag 23 september 2013

Wonder Beauty Products Let's Play Footsie










Förra veckan tog jag och testade Wonder Beauty Products lacket i färgen Let's Play Footsie över Nails INC Brook Street. Måste säga att jag verkligen gillade Let's Play Footsie från Wonder Beauty Products. Lacket har en starkt rosa ganska genomskinlig bas med olika stora glitter i guld, silver, rosa och rött. Jag orkade inte måla så många lager den här gången så jag använde det som sagt över ett annat lack.

Lacket finns att köpa här för de som är intresserade.



Last week I tried Let's play footsie from Wonder Beauty Products over Nails INC Brook Street. I have to say that I really liked Let's plat footise from Wonder Beauty Products. The polish has a hot pink base that's quite clear and contains lots of different sized hexes in silver, gold, red and pink. I didn't want to have to paint so many coats so I used another polish underneath Let's play footsie this time. 

If you're interested in this polish then you can buy it here.

23 kommentarer:

  1. Fun mani, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. vad fint!


    liindstrand.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Lovely color!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    SvaraRadera
  4. Hi dear!
    Nice nails, super girly!
    xoxo

    SvaraRadera
  5. Linda-Mamma till Alfred23 september 2013 19:52

    Himla gulligt lack måste jag säga!!
    Ja så himla söta dom där svamparna och pricken över i:t är nog att en tjej via instagram köpte dem åt mig!!Så förde jag över pengar till henne..himla rart!

    SvaraRadera
  6. Love it!!!!

    Kisses

    Francy&Stef

    Chic With The
    Least


    Also on
    Facebook
    and on Bloglovin’

    SvaraRadera
  7. Love the colors <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    SvaraRadera
  8. ffanniejonsson.blogg.se/23 september 2013 20:40

    ja verkligen :D

    SvaraRadera
  9. Sam @ Frills &amp; Thrills23 september 2013 21:21

    love this vivid colour, looks beautiful! Stopping by to wish you well for the week ahead.

    SvaraRadera
  10. Så lustigt att du har filmen att du inte har sett den än. Ja jag ska berätta hur den var när jag sett dem. Men du får göra detsamma om du ser den före mig.
    Hur är det annars då??
    Vad hittar du på??
    Sessan1
    http://sessan1.blogg.se

    SvaraRadera
  11. That name is so cute and the color is pretty XOXO

    SvaraRadera
  12. http://missbuttercup.blogg.se23 september 2013 23:21

    Superfint nagellack! :)

    SvaraRadera
  13. Oh tack ska du ha, vi hade bra trevligt tack hahah ^^

    SvaraRadera
  14. I've actually seen like a bunch of super pretty manicures on blogs today. I love what you're doing with the glitter on top of the great color.

    Oh to Be a Muse

    SvaraRadera
  15. love your nail polish!

    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    SvaraRadera
  16. http://annakatana.devote.se24 september 2013 10:49

    Härlig färg!
    Matchen gick bra, vinst med 3-1 (:

    SvaraRadera
  17. Så himla snyggt!

    SvaraRadera
  18. åh tackar, jo min helg har varit bra :)


    vilket är ditt favorit nagellack?

    SvaraRadera
  19. patriciac.blogg.se24 september 2013 13:56

    Tack för att du delar med dig av sidan:)

    SvaraRadera
  20. snyggt! :) /linneakin

    SvaraRadera
  21. Celeste García13 april 2014 14:52

    I have a similar nail polish from Sephora and I love it!

    XO

    C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails