fredag 27 september 2013

The Body Shop Honeymania™ nu i butik



Igår släpptes Honeymania serien i The Body Shops butiker och online. Jag har testat Honeymania Body butter och gillade den verkligen. Ni kan läsa mer om vad jag tyckte här.

Jag gillade verkligen Honeymania doften så jag är sugen på att testa fler av produkterna i serien. Honeymania Bubble Bath Melt verkar helt fantastisk men tyvärr har jag inget badkar så jag funderar på att istället slå till på Honeymania Shower Gel och Honeymania Body Scrub.

Såg på The Body Shops hemsida att om ni passar på att handla senast den 30 september så får ni 20% rabatt på den billigaste produkten i er varukorg. Passa på att handla Honeymania här.



Yesterday The Body Shop launched the Honeymania line in stores around Sweden. I have tried the Honeymania Body Butter and I liked it. You can read more about what I thought about it here. 

Since I really like the Honeymania scent I'm thinking about trying some more products from the line. The Honeymania Bubble Bath Melt sound amazing but since I don't have a bath tub I think I will go for the Honeymania Shower Gel and the Honeymania Body Scrub instead. 

Have you tried any products from the new Honeymania line yet?



20 kommentarer:

  1. I don't find these products in my town :(.... I try in Milan ;)
    Have a sweet weekend sweetie ;)
    Kisses

    The diary of a fashion apprentice

    SvaraRadera
  2. I've seen this collection, but I dont'like honey :(

    Come back soon to
    visit me on…
    Nameless Fashion
    Blog

    Nameless
    Fashion Blog Facebook page

    SvaraRadera
  3. Underbara! Jag var nere och köpte Melting Bubblebath, Body Scrub och Soap idag! :)

    SvaraRadera
  4. I love....... body shop, Thanks for sharing this product. Honestly, I need to try this out. I got new post up let me know what you think. Cheers!
    Have a lovely weekend.

    SvaraRadera
  5. åh jag älskar the body shop! persika är min favvo:)

    SvaraRadera
  6. åh jag älskar the body shop! persika är min favvo:)

    http://zinja.se

    SvaraRadera
  7. åh jag älskar the body shop! persika är min favvo:)

    http://fames.se/zinja

    SvaraRadera
  8. Wow! Amazing! Love love love!

    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    SvaraRadera
  9. Ja den gillar jag med, luktar underbart. Gillar citron också.

    SvaraRadera
  10. Ja, det tycker jag! =)
    Känner du någon i Göteborg, som skulle vara intresserad av att hänga på - säg till!


    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  11. Sounds fab!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  12. denna praktik är helt fantastisk! :D Älskar det verkligen!

    SvaraRadera
  13. Sv: Har varit på en skivsignering och
    nu blir det bara en chill kväll med nån
    serie eller film. :) Vad gör du ikäll då?

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  14. visst är det en härlig doft!

    SvaraRadera
  15. gillar body shops produkter :) /linneakin

    SvaraRadera
  16. Oh älskar The Body Shop<3
    - oh tack ska du ha! :)

    SvaraRadera
  17. Vad härligt.=) Måste nog slå till på body scruben jag med.

    SvaraRadera
  18. photobylove.se13 april 2014 14:52

    Sv: hihi tack så mycket och visst är hon söt! :D kramisar

    SvaraRadera
  19. venuslovesvirgo13 april 2014 14:52

    I love the honey collection, its so good! XOXO

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails